Ut med venner

a1989

Glad i forumet
Skal ut med venninder i dag, noen som har noe lur unnskyldning for at jeg ikke drikker. Vil ikke fortelle det enda da det er såååå tidlig ;-)

Jeg pleide å si jeg hadde en liten migrene som lå og ulmet. Alkohol og migrene er grusom kombinasjon.

He he har ikke migrene men kan jo si vondt i hode ;-) he he... Mest lyst til å rope GRAVID høyt men ;-)

He he har ikke migrene men kan jo si vondt i hode ;-) he he... Mest lyst til å rope GRAVID høyt men ;-)

Gå alene bort til baren å kjøp noe alkoholfritt.

Gå alene bort til baren å kjøp noe alkoholfritt.

Sniker litt fra april :)

Jeg har vært ute to ganger som gravid, og det har gått bra :) første gangen drakk jeg alkoholfri vin og mozell på ciderboks på vors, og ingenting på byen. På lørdag drakk jeg alkoholfri musserende vin på vorset, og bestilte alkoholfrie drinker på byen - passet bare på å gå dit alene ;)

Lykke til! Tror det går kjempebra :))

Selv drikker jeg øl. Så jeg tok min kjæres tomme øl flaske med på badet, skylte den godt og fylte på med vann. Slik holdt jeg på noen ganger. På byen gikk jeg bare alene bort til baren og spurte om munkholm eller claustaler på øl glass. Alt gikk fint. Sel

He he :-) gikk veldig fint altså da 2 av de andre ikke skull drikke heller så da ble det liksom ikke noe problem :-)

Back
Topp