Ut med jobben og alle forklaringer på hvorfor jeg ikke drikker

Monica82

Flørter med forumet
Oh looord så kom denne kvelden! Vi har vårfest på jobben i dag, meldte meg på for to måneder siden, da var jeg jo ikke gravid.
"Skal du ha en øl Monica?" " Ta deg ett glass vin med meg da ".
Så kommer bortforklaringene mine på løpende bånd. Vil ikke si noe til kollegaene mine enda, har jo ikke sagt noe til sjefen min enda engang....
Ble hentet kl 21 av min mann, da orket jeg rett og slett ikke mer
Koselig er det, men ikke det samme som å være med på drikkingen da..
 
Jeg har gått i baren og fått de til å helle over 2 flasker munkholm på vanlig ølglass. Ingen som fattet mistanke som jeg vet om iallefall :) nå er det heldigvis ikke noe mer sånne arrangementer før jeg er 12 uker på vei.
 
Jeg skal på fest med jobben neste fredag.. Min unnskyldning til å ikke drikke er at jeg skal i 30 års dag neste dag. (De tror jeg skal drikke da) men den festen er 1,5 times kjøretur herfra, så da blir unnskyldningen at noen må jo kjøre:p
nå er det største problemet mitt å holde meg våken lenge nok disse to kveldene. Det blir en hard helg!
 
Jeg har gått i baren og fått de til å helle over 2 flasker munkholm på vanlig ølglass. Ingen som fattet mistanke som jeg vet om iallefall :) nå er det heldigvis ikke noe mer sånne arrangementer før jeg er 12 uker på vei.

Vi var på en bar før vi dro til lokalet, der bestilte jeg med en munkholm.
Ingen sa noe.
Men da vi kom til lokalet var det eneste alkoholfrie brus... DA ble jeg svett. Øl og vin stod på bordet
 
Vi var på en bar før vi dro til lokalet, der bestilte jeg med en munkholm.
Ingen sa noe.
Men da vi kom til lokalet var det eneste alkoholfrie brus... DA ble jeg svett. Øl og vin stod på bordet

Kjipt... :( nå er du iallefall ferdig med det, håper at du slipper det flere ganger.
 
Jeg var på fest nå på fredag, satt med sambos tomme ølboks og "latedrakk" hele kvelden :joyful:
Skal på fest med jobben på fredag. Da blir jeg å helle alkofri vin over på annen vinflaske, og leke med :happy: Blir litt rart å må sitte på med andre pga at jeg skal drikke :D
 
Mitt største tips er å ikke si at man ikke drikker;) mange som har gode tips her for å lure seg unna. Ingen som bryr seg så veldig heller;) får man servert et glass vi så kan man ta i mot og late nippe til det;) jeg satt på fem retters middag med jobben en gang der glassene tårnet seg opp ved siden av meg. Ble litt stresset av det, så ikke alltid det går så veldig bra:p ingen som sa noe da!
 
Back
Topp