Ut idag!

Vintergullnr2

Elsker forumet
Idag skal jeg og samboer ut i overraskelsesparty til en som har bursdag. Jeg skal være sjåfør og skylde på at jeg skal på jobb imorgen tidlig siden jeg ikke kommer til å drikke... Håper det ikke blir noen spørsmål... Over helgen skal vi fortelle til familien at vi venter nr 2 [:D] Gleder meg til å få sagt det [:D] 

Har vært ute flere ganger nå! For to uker siden var vi ute både fredag og lørdag. Jeg drakk alkoholfri hvitvin med frosne jordbær begge dagene. Veldig forfriskende og godt egentlig.
På lørdag natt var vi bare 5 stk igjen (vi hadde fest hjemme hos oss) også skulle broren til sambo og forloveden bestille taxi hjem. 1 time venting! Ikke så gøy når man skal tidlig opp dagen etter.

Syntes ikke jeg kunne la de sitte å vente en time når det tar meg 10 min å kjøre de hjem! Så jeg tilbød meg å kjøre. De visste det, men 5 mann på lasset hadde ikke skjønt det. Han bare lurte på om jeg var gal i hodet. Greit at det ikke er så langt å kjøre, men etter 2 dager med så mye vin bør man vel ikke ta sjangsen. (Jeg er ikke typen til å kjøre etter et glass vin en gang. Syns 0 promille i bil er en grei regel)

Ser ikke ut som om folk får med seg hva man drikker eller ikke drikker når de drikker selv. [;)]

Det var litt moro at det ikke var vanskeligere enn det! Neste utfordring nå er Slottsfjells festivalen. Her kan jeg ikke smugle med meg alkohofritt og regner ikke med at de har noe i barene der heller. (bortsett fra brus) Så den blir litt værre. Kan ikke skylde på at jeg må kjøre heller siden vi bor så nærme at vi ser fjellet hjemmefra!
[:D]

Back
Topp