Ut i vogna med hoste?

Reea

Forelsket i forumet
Siden lørdag har guttene mine vært syke med feber og forkjølelse. Vansligvis sover de tre lurer ute i vogna pr dag, men har ikke turt å hatt dem ute når de har vært syke. Siste dag med feber var mandag, men begge to er fortsatt snørrete og hoster.

Når er det forsvarlig å ta de ut i vogna? [:)]

jeg lurer egentlig på det samme. silje har hosta og er veldig tett så vet liksom ikke om jeg skal legge henne ut i dag, men ho sover så mye bedre ute! har ikke hatt feber!
kjempe fint vær her også!

Jeg har hatt Emma ute selv om hun hoster. Så lenge de ikke har feber har de ikke vondt av det mener jeg. Tror heller de har litt godt av den friske luften jeg, så lenge de ligger lunt.[:)]

[:)] Da blir det sovning ute i dag som vanlig

Jeg tror også de har godt av frisk luft, også sover de jo så mye bedre! Ikke minst blir ho mor glad når hun kommer seg ut i sola! [:)]

jeg må si meg enig med linko[:)]
frisk luft er bare sundt...så lenge de er godt kledd og ikke ligger i trekken!

en venn av mamma og pappa er lege, og han har ei datter på 1 år.. hun var syk og hadde feber... og pappa stod ute på den store terassen og tok seg en røyk da hun kom gående og ville ut... da sa mamma at du burde være inne for du er syk, men da sa legen at bare la henne få frisk luft..det er bare sunt og godt! men så klart så må det gjøres med måte! dette var da ikke på midt på vinteren, men jeg tror også at har dem litt feber og eller hoste så hadde jeg latt mini sove ute for å frisk luft!

Har hatt Oliver ute når han har vært forkjøla, ser an først hvordan dagsformen hans er, men så lenge han er blid og fornøyd så er det ut. Har godt av frisk luft, og så lenge det ikke blåser eller trekker ned i vogna er det ikke farlig.
Har funnet ut om Oliver ikke er i helt topp form så er det håpløst å dra han med ut på ting, han blir sliten og lei omtrent før en kommer avgårde, og så fort vi er inne igjen er han blid og fornøyd.

Back
Topp