Ut i jobb

Love4two

Forumet er livet
Jeg begynner å jobbe igjen i mrgen, etter 16 måneder permisjon. Jeg må innrømme at jeg ikke gleder meg helt til det, for jeg har blitt så utrolig hjemmekjær denne tiden og vil helst bare være sammen med barna og styre og stelle i huset [8D]

Så ønsk meg masse lykke til, for jeg trenger litt det nå kjenenr jeg [&:] Ikke sikkert det blir så lett å være her i tiden fram over, men nå vet dere i alle flal grunnen [:)]

begynner på skolen jeg i morgen .. etter ferie siden 18 juni ...Gru-gleder meg. [;)] Hadde jeg vært en dag til med de to trollene tror jeg at jeg hadde hoppet fra vinduet[;)] Blir bra å komme i rutiner igjen

Lykke til med jobbing i morgen [:D]

Det er hardt å begynne igjen etter så lang tid,ja- men det går seg nok ganske kjapt til [:)]  Masse lykke til med den første dagen [:)]

Nå har du jo fått jobbet litt, hvordan går det? Masse lykke til[:)]

Hvordan var det å begynne på jobb igjen? [:)]

Sånn hadde jeg de tog, og har det egentlig litt sånn fortsatt. Trives som husmor jeg!!
Men, det går så det suser på jobb[:D]

Masse lykke til vennen!!

Det tar litt tid å venne seg til det og egentlig bare godta at sånn er det bare[>:]
Vil vinne i lotto, så jeg kan være hjemme 50 prosent, perfekt!!!
Tid til husstell, baking, hjemmelaget mat fra bunn og det viktigste kvalitetstid med familien.
Mye av dette forsvinner... hjemmelaget mat og baking blir det ikke mye av nå..

I morgen skal jeg gifte meg[8D] kanskje jeg baker etter alt dette styret, blir plutselig litt roligere rundt oss da..

Back
Topp