Ut av skapet :-)

Billiie

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Hei hei :)

Har sneket litt på denne gruppa og har nå laget meg en bruker. Jeg er prøver og kommer til å ha termin i juni, hvis vi lyktes på første forsøk. Har to barn, så dette blir da tredjemann :)

Fikk positiv el test mandag 26.sept (som også blir dato for befruktning). Har så testet på 3+2 og 3+3 (i dag), men begge har vært negative (Clearblue m ukeindikator). Er det for tidlig tro? Noen som har fått positive Clearblue digital tester så tidlig?
 
Hei hei :)

Har sneket litt på denne gruppa og har nå laget meg en bruker. Jeg er prøver og kommer til å ha termin i juni, hvis vi lyktes på første forsøk. Har to barn, så dette blir da tredjemann :)

Fikk positiv el test mandag 26.sept (som også blir dato for befruktning). Har så testet på 3+2 og 3+3 (i dag), men begge har vært negative (Clearblue m ukeindikator). Er det for tidlig tro? Noen som har fått positive Clearblue digital tester så tidlig?
Anbefaler å kjøpe litt billigere tester å teste før du bruker en CBD:) foreksempel A1 eller billigtester fra RFSU :)
 
Anbefaler å kjøpe litt billigere tester å teste før du bruker en CBD:) foreksempel A1 eller billigtester fra RFSU :)

Hvor finner jeg disse testene da? Er disse mer sensitive (trenger mindre hcg for positiv test)?

Grunnen til at jeg kun har brukt CB digital hver gang er fordi jeg ikke orker å tyde streker. Liker å ha det rett fram, Gravid eller Ikke gravid :)
 
Jeg hadde positiv CBD 12 dpo. Det blir 3+4 det da :) Men vet ikke om den hadde blitt positiv før.
 
Jeg fikk positiv 10 dpo:)
 
Hvor finner jeg disse testene da? Er disse mer sensitive (trenger mindre hcg for positiv test)?

Grunnen til at jeg kun har brukt CB digital hver gang er fordi jeg ikke orker å tyde streker. Liker å ha det rett fram, Gravid eller Ikke gravid :)
OK:) da er det best med digital da :) A1 er på apotek 1. RFSU finner du på alle apotek tror jeg :)

A1 er en av de mest sensitive testene du får kjøpt på apotek:)
 
IMG_1275.JPG Å
Hei hei :)

Har sneket litt på denne gruppa og har nå laget meg en bruker. Jeg er prøver og kommer til å ha termin i juni, hvis vi lyktes på første forsøk. Har to barn, så dette blir da tredjemann :)

Fikk positiv el test mandag 26.sept (som også blir dato for befruktning). Har så testet på 3+2 og 3+3 (i dag), men begge har vært negative (Clearblue m ukeindikator). Er det for tidlig tro? Noen som har fått positive Clearblue digital tester så tidlig?[/QUOTE
Testet pos DPO 8 på A1 og digital: da så a1 slik ut.
 
Fikk negativ clear blue 9 dpo og positiv a1 sine tester 12 dpo. Masse lykke til :)
 
Hei hei :)

Har sneket litt på denne gruppa og har nå laget meg en bruker. Jeg er prøver og kommer til å ha termin i juni, hvis vi lyktes på første forsøk. Har to barn, så dette blir da tredjemann :)

Fikk positiv el test mandag 26.sept (som også blir dato for befruktning). Har så testet på 3+2 og 3+3 (i dag), men begge har vært negative (Clearblue m ukeindikator). Er det for tidlig tro? Noen som har fått positive Clearblue digital tester så tidlig?
Vent til forventet mens, så får du klart svar med en gang. Vet det ikke er så lett altså men.. :)
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 13 dpo. Men kan hende jeg har bommet på el.
 
Fikk positiv cb digital 1-2 uker 8 dpo i første svangerskap og 9 dpo denne gangen( prøvde ikke tidligere:) det blir vel 3+1 og 3+2:)
 
Back
Topp