Ut av skapet:P

Mims

Gift med forumet
Hei og hopp jenter, her kommer jeg som den "egentlige" meg:) Har vært MissDoolittle her inne, men satser på å være gode gamle Mimsen fremover;)
Og fortvil ikke om du ikke aner hvem MissDoolittle er -jeg har vært liiiite aktiv her inne, mye grunnet tre slitsomme mnd med oppkast, trøtthet og alt for mye jobb. Er i bedre form nå, så jeg håper å få gjennopplivet det stakkars sosiallivet mitt litt:p
Ser at det er flere september09-snupper her, gratulerer til dere alle og hyggelig å skulle dele forum igjen:)
 
Hei snuppa! Velkommen ut i lyset :)
Så bra å høre at du er bedre! Jeg er også det... selv om jeg har lite å klage på denne gangen, så har jeg i allefall ikke morgenkvalmen lenger :)

Kanskje vi skal sladre for hverandre? :) Om du vil innfinne deg i å ha en slik oppgave om meg liksom... 
 
Takk Dragemammaen:)

Mollybærta mi: ÅÅåååååf kåååårs ai will bi jår sladrevenn;* Hadde faktisk tenkt å spørre om det samme:) Godt å høre at du også er bedre, det er så deilig når det letter litt:) Legen regna forresten terminen min til 20. Mai, så enn så lenge har vi samme termin:) (selv om jeg teller med min egen frem til UL)
 
20. er min egen, eller babyverdena termin da... På sykehuset slo de fast 22. når de så i kalenderen, legen 21... Bare for å forvirre meg litt ;-) men er vel noe med skuddårsdag og slikt kanskje? Godt å være i bedre form ja, men som sagt så skal jeg ikke klage nå dette svangerskapet. Det er såååå mye bedre enn sist! Hurraj, ai hæv a gåssipfrend!
 
Velkommen 'ut av skapet' og tilbake til ditt gamle jeg :-D
 
Flott at formen er bedre og at du er kommet "ut av skapet"! Gleder meg til masse skravling!
 
Velkommen ut av skapet da :)
 


Molly80 skrev:
20. er min egen, eller babyverdena termin da... På sykehuset slo de fast 22. når de så i kalenderen, legen 21... Bare for å forvirre meg litt ;-) men er vel noe med skuddårsdag og slikt kanskje? Godt å være i bedre form ja, men som sagt så skal jeg ikke klage nå dette svangerskapet. Det er såååå mye bedre enn sist! Hurraj, ai hæv a gåssipfrend!


Just call me gossipgirl:P

 
Takk jenter. Er godt å ikke leve et dobbeltliv lengre:P
 
Velkommen ut av skapet og ut av den verste kvalmen :) 
 
Back
Topp