Ut å spise med mannen!!! <3

MittAndre <3

Elsker forumet
Jippi!!! På torsdag skulle jeg egentlig ut å spise med damene på jobben, men idag ble det avlyst pga at så mange måtte trekke seg. Jeg ble så skuffet! Hadde gledet meg veldig til å gå ut på restaurant og spise, er VELDIG sjeldent at vi gjør det! Så nå ble jeg selvsagt veldig skuffet og ringte til sambo og fortalte det. Da fant vi ut at vi kan jo heller gå ut han og jeg!!! Jeg ringte mamma og pappa for barnevakt og de var på jobb og kunne bare svare med 99% sikkerhet, men mest sannsynlig gikk det bra og de gledet seg! Daniel skal sove der fra torsdag til fredag, så nå kan vi pynte og "stæsje" oss opp for hverandre og kooooose oss glugg hele torsdag kveld!!! Ååååååh, som æ glær mæ!!!  Sorry, måtte bare få det ut et sted..... Ha en fin dag, jenter!
 
Det hørtes veldig koselig ut. Hadde jeg ikke vært så kvalm så ville jeg også hatt barnevakt og kommet ut en tur. Må vente til jeg slutter å spy i ett sett.
 
Skjønner veldig godt at du gleder deg.
Kjempeviktig at man tar seg litt alenetid og kun være mann og kone.
Kos dere kjempemasse på "date"
 
Så deilig! Det er viktig med noen slike kjærestekvelder, og godt å ha noen å spørre om barnevakt. Lukas er første barnebarn på begge sider, så vi har ikke problemer med å få barnevakt-deilig!
 
Det hørtes kjempekos ut :)
 
Kos dere masse!! Godt å ha noe å se frem til og viktig å kose seg litt :)
 
Tusen takk, vi gleder oss masse!!!

PS: Vi er ikke mann og kone altså, "bare" samboere
Sorry hvis jeg forvirret med overskrifta ;)
 
Selv om dere ikke er mann og kone har dere like fult rett til å kose dere, og dere elsker vel hverandre fordi, følelser styres ikke av et ja hos en autorisert vigsler...



kose dere, jeg  unner deg ut å spise, er jo så avslappende det..

tror jammen jeg må mase på han samboeren som ligger og SOVER enda det er jeg som er gravid.
 
Det er veldig kos å "date", vitamintilskudd for forholdet :)) Kos dere!
 


Maitroll skrev:
Selv om dere ikke er mann og kone har dere like fult rett til å kose dere, og dere elsker vel hverandre fordi, følelser styres ikke av et ja hos en autorisert vigsler...



kose dere, jeg  unner deg ut å spise, er jo så avslappende det..

tror jammen jeg må mase på han samboeren som ligger og SOVER enda det er jeg som er gravid.

Ja, da får du kreve litt oppvarting! Hehehe ;)
 
Tusen takk! Ja, det er utrolig herlig å gjøre sånt en gang iblant. Det er ikke så ofte vi unner oss en tur ut og spise, men når vi først gjør det er det veldig koselig! Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha kunnet drukket litt rødvin, men det får jeg vente ett års tid med ;)
 
Så gøy!! Håper du får en kjempe fin kveld! Min mann reiste i dag og kommer ikke hjem før på søndag.. Men går fint ;)
 
Back
Topp