Ut å fly

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Tenkte å høre om dere hadde noen erfaringer med det. Jeg har før jeg viste om graviditeter bestilt en 5dagers tur til Amsterdam. Jeg vil være i ca uke 18når jeg skal nedover og lirte egentlig på om det er trygt å fly? Sambo mente ikke det, da han og eksen hadde fått beskjed for 8-9 år siden at det kun var trygt å fly i andre trimester [emoji849]
 
I uke 18 er du i andre trimester[emoji4]
Men jeg har ikke hørt noe om det, tror det er trygt, men selvfølgelig ikke når det er fødsel rett rundt hjørnet da[emoji4]
 
Sniker fra juni.

Helt trygt å fly i alle trimester. [emoji4] Jeg skal fly til Krakow i april, da er jeg 32 uker på vei. Restriksjoner på fly når man er enda litt nærmere termin.
 
Tror jeg har hørt noe om at man ikke burde fly helt i starten. Altså de første ukene. Men i uke 18 skal det være ganske trygt :)
 
Du er jo i andre trimester i uke 18:) Ei venninne av meg reiste til Thailand når hun var rundt 20uker på vei, og så lenge du har et ikke-risiko svangerskap så er det jo ikke noe problem:)
 
Kos deg på tur, det er ingen risiko med en t/r amsterdam når det kommer til kosmisk stråling. Husk å drikk godt med vann og strekk på beina ombord. God tur !
 
Jeg har allerede vært ute og flydd, og skal fly igjen i uke 23 ca. Skal ikke være noe problem.
 
Tror jeg har hørt noe om at man ikke burde fly helt i starten. Altså de første ukene. Men i uke 18 skal det være ganske trygt :)

Hvorfor kan man ikke fly helt i starten? Jeg fløy i uke 7 :nailbiting:
 
God tur! :) går helt fint å fly så lenge du ellers er frisk.
 
Du kommer ikke til å merke noen forskjell sannsynligvis. Jeg fløy i uke 27 uten problem sist. Uke 7 også forsåvidt. Det er Ingen risiko forbundet så lenge det ikke er etter 36 uker(fare for fødsel)[emoji6]
 
Back
Topp