Ut å fly med flaskebarn?

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Er det noen som vet om jeg kan ha med tåteflaske og ferdigblandet nan, eller varmt vann og pulver i håndbagasjen? skal ut å fly på mandag og lille må jo få melk på turen :)

Vet ihvert fall at du kan ta med ferdigblandet, men tror du kan ta med pulver og vann også. Jeg hadde med vann i tutekopp + middagsglaas da jeg tok fly i går. Det gikk helt fint.

Varmt vann får du på flyet! Tar du med ferdigblanda, så ta med minst ei ekstra flaske da! Ifølge søstra mi blir det MYE tull når de skal varme flaskene! Ved ferdigblanda må du kanskje og smake på melka sjøl når du går gjennom sikkerhetskontrollen!

Vi hadde med både vann på termos og ferdigpakker med nan og måtte ikke smake på noe :)
Varmt vann kan du få på flyet også, men da er det greit å ha en beholder du kan kjøle ned flasken i, evt ha kaldt vann å blande med.

Ikke noe problem det.. Men bare husk å ha kun med nok til selve flyturen, hvis ikke risikerer du å miste det du har tatt med for mye.....

Jeg hadde med ferdigblanda Hipp, men vi ga han mat rett før vi skulle ombord i flyet så da slapp vi å styre med mat på flyet.. (nå var flyturen var på litt over 1 time da).

Var null problem å komme deg til USA med et flaskebarn;) Fikk vann på flyet, pulver i beholder. Hadde med grøt og middagsglass også

Back
Topp