Utålmodig!!!!!!!

Nnina

Glad i forumet
Vil så gjerne kjenne nurket bevege på seg.....

det kommer[;)]

jeg kjenner ingen ting...:( 16 uker i dag....ultralyd 15 april....

Tror det er vanlig jeg as... Jeg kjenner ikke noe heller og er 13 + 2 idag. Mange her inne siert at de kjenner noe allerede i uke 11 osv, men jeg kenner ikke noe i det hele tatt og har ingen mage!!! Dette tror jeg er forskjellig fra person til person...

Skulle ønske at jeg kunne si at når det først begynner så skal du være glad for den tiden du slapp....men sånn er det jo ikke. Det er den tingen ved graviditeten som er tvers igjennom fantastisk HVER gang det skjer. Jeg regner ikke med å kjenne noe før uke 20 ...men gleder meg også masse !!!!

ORIGINAL: Nnina

Vil så gjerne kjenne nurket bevege på seg.....

Jeg har begynt på min 18.uke og kjenner ingenting! Men ser nå fram til jeg kjenner noe da. 

Jeg er da en av de som kjente det skikkelig tidlig, trooooor jeg.

Selv om jeg nå kjenner noe nesten hver dag så er det så svakt enda at jeg jo ikke er helt sikker på om det ER det, selv om sparkene ikke er noe jeg bruker å kjenne til vanlig.

Det kommer plutselig, jeg har jo vært gravid før, med storebror kjente jeg ingenting før omtrent 18 uke.

Jeg tror jeg har kjent de første bevegelsene nå i helgen. Sånne bittesmå "popp".. [:D][:D]
(Jeg er 16 uker i dag, tickeren min går 2 dager for sakte..)

Håper det er det jeg kjenner ihvertfall for hjertelyden finner jeg ikke med angelsounden.. Skulle likt å fått en bekreftelse på at alt er i orden! [:)]

Jeg tror jeg har kjent litt sånn "leamus" der nede... Men aner ikke om dette kan ha vært veslegutten.
Kan nesten ikke vente på å kjenne bevegelse jeg heller!!! [&:] [:D] Aner ikke hvordan denne følelsen er og er så utrolig spent på å kjenne det[:)] [:)]

ORIGINAL: EogR

JEG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
Også vil jeg ha MAAAAAAAAAAGE!!
Er skikkelig utålmodig!!!! [:o]

sign[&:]

Ligger helt rolig på siden og prøver å kjenne etter....men da er jeg jo så spent at det kiler i magen uansett....og så glemmer jeg å puste i ren spenning...[:D]

Jeg og!!!!

Jeg og! Legger meg til stadighet ned for å virkelig kjenne etter, men ingenting enda! Blir veldig utålmodig! Gleeeder meg så til de første tegnene. Er førstegangs, så det kan jo ta litt tid. Er i uke 16 nå [:)]
Vi har virkelig noe spennende å se frem til!

Det kommer skal du se[:D]
Jeg har beg å kjenne masse etter jeg kom til 16 uke,veldig kooos

Back
Topp