Utålmodig......

Ariada88

Glad i forumet
Nå er jeg igrunn ganske klar for fødsel her..... Er jo over 37 uker nå, så da kan han jo komme syns jeg.. Men neida.. Nå har jo livmorhalsen blitt langt igjen, og får ikke den minst lille kynner av å løfte hverken ved eller Julie, eller støvsuging.. [:-]

Men hodet er i alle fall festa da, så sånn sett klar.. Men virker ikke som at han har tenkt å komme med det første. Nå har jeg venta på fødsel i 9 uker, så klar nå...

Skjønner deg godt. Har aldri selv gått et fullt svangerskap, så jeg blir sint hvis jeg skal gå lenge neste gang[;)]

Men jeg synes du har vært flink som har knepet igjen så lenge. Lykke til videre nå!

Ja, hvis jeg skal gå overtid nå, etter å ha vært forberedt på fødsel såå lenge!! Da blir jeg gal... Hehe.

Syns jeg har vært veldig flink som faktisk klarte å holde meg i ro... Det er jammen ikke lett når man ellers er i så god form, og det er masse man har lyst til å få gjort.. (må få skryte litt av meg selv... [:-]).

Nei, nå er vi igrunn klare for å få ut lillebror alle sammen.. [:)]

Det var vel ingen av oss som trodde du skulle bli gående gravid så lenge... selv har jeg ikke kommet meg noe særlig over uke 37 i mine svangerskap, og hadde nok blitt sprø om jeg skulle gått på overtid i et nytt svangerskap. Du får slutte å ta det med ro, så kanskje ting skjer?

Er det som er, jeg tar det ikke med ro i det hele tatt nå, har ikke gjort det de siste ukene.. Har rydda, vaska, støvsugd, henta ved, og har til og med løfta Julie, og kommer ikke så mye som en kynner... [&:]

Ja, skjønner du hadde blitt sprø da..

Jeg har jo tenkt sjansen for prematur fra da vi planla barn nr 2, siden jeg fikk beskjed om at det var 50 % sjanse for prematur fødsel. Så jammen meg godt gjort å ikke få et prematurt barn syns jeg! [:D][:D]

Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig nå, du har jo forventet fødsel lenge[:D] Men, nå ER det uansett ikke lenge igjen[:)] Når er termin?

terminenen er 4.4 [:)] 3 uker til... Så er snart uansett! Men er jo sååå lenge til virker det som! Hehe.

Alle de jeg har gått gravid med har jo fått nå da.. [:-] Det hjelper jo veldig på tålmodigheten.... [:-][:-]

Hehe, ikke så rart! Vi får krysse fingrene for at han kommer snart[;)]

Det kan jeg forstå. Det er i alle fall godt at du slipper prematurbaby denne gangen. Håper vi snart får beskjed om at lillebror er ute.

Weee er du 37 uker allerede??? Ja da forstår jeg godt at du er utolmodig!!! [8D]

Ja, har jammen meg kommet meg over 37 uker.. [:D][:D][:D] Helt utrolig hvor fort det egentlig går....

Men var på apoteket i dag, måtte ha noe mot forkjølelsen min.. Så var pakka inn i vinterjakka og hadde et lite skjerf, så magen var litt skjult da..

Men å spørre om jeg var over 1. trimester var vel kanskje litt drøyt?!? Hehe. Joda, jeg har kjeeempemage.. [:-][:-][:-] Folk tror ikke på at jeg har termin om 3 uker gitt.. [:-]

Hehehe.. Kan ikke være enorm da nei.. [:D]
Men det er nok deilig det og da.. Å slippe å bli kjempestor..
Skjønner godt at du er utålmodig! Men nå ER det ikke lenge til han kommer..!

Back
Topp