Utålmodig???

x1xPastella

Forumet er livet
Neeeeiiii da!!! Ikke i det hele tatt, men jeg er sta så jeg har ikke testa og kommer ikke til å teste!!! Ikke før mensen viser seg å ikke komme... Da tester jeg neste helg da... UFF så lenge...

Tok blodprøve id ag for å sjekke om det er progesteron i kroppen... Får kanskje svar i mårra... spennende...

Skjønner deg så godt!
Denne ventetiden er verre en å være barn på julaften. Og det sier mye!!!!!

Ja det var en måte å si det på!!! Veldig godt bilde det ja... HEHE

Skjønner at ventetiden er lang, Pastella! Har du fortsatt samme symptomer?

Jeg gruer meg til gyno-besøk i morra! Er så redd for å få beskjed om at noe er galt der nede siden jeg har så mye vondt i magen!!

Lykke til med ventinga da, vennen....du får skrive inn masse hvis det blir for ille!!

M

Har du ikm til helgen eller er du bare sta og venter med å teste? Da er du i så fall flink! [;)] Jeg tror ikm for min del har blitt tirsdag, men kommer til å teste i helga. Da er jeg på dag 31, mot vanligvis 26-28 dagers syklus. Kroppen trengte to forsøk på å gjennomføre el denne måneden, blæh.... Skjønner den ikke at venting er pyton[:-]

Ønsker deg lykke til hos legen i morgen Monicabebe!
Skal krysse fingrene for at alt står bra til!

Nei, disse kroppene eier ikke skam[;)]

Som jeg har sagt tidligere, vi skulle hatt en knapp vi kunne trykke på et eller annet sted på kroppen, og så kom det ut en statusrapport.

"Nå har du eggløsning, skynd deg i bingen" Alkohol forbudt, du er gravid" Denne måneden klaffet det ikke, prøv igjen senere"

Da hadde vi sluppet å gruble og bekymre oss så mye!!

M

Joda her er det symptomer i fleng så jeg vet ikke jeg... Men nå vet ikke jeg hvordan symptomer på mensen er lengre for det har ikke jeg hatt siden mai...

Nei jeg har ikke ikm før på onsdag jeg... Og jeg er ikke flink...

det er så sant så sant monicabebe!!!

Helt enig.
Jeg har foreslått innebygget display på magen. Skal vi slå oss sammen og finne opp noe smart sammen? Kan bli rike bli rike på det. Stor etterspørsel[:D]

Tusen takk for lykkeønskningene Knøttet79!

Håper alt står bra til, ja. Første gang jeg er nervøs før en gyno-undersøkelse....vil så gjerne at alt skal være bra sånn at vi kan prøve skikkelig!!

Håper du er gravid...ser du er over. Det kan jo være at det er en huleboer der allerede, og at du ikke var så forsinket i syklusen...spennende å følge med!!

Krysser fingrene!
M

Monicabebe: Jeg var forferdelig nervøs jeg å få å finne ut at det var noe galt med meg. Og det var det jo å, men det var godt å vite. Men nå er jeg bare glad for jeg vet jo hva som er galt og for de fleste som gynekologen min sa så var det enkelt å få det til å fungere igjen... Håper det samme er hos deg så du snart får en spire i magen...

Back
Topp