Utålmodig!!!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Fant en sånn tråd på Svangerskapet, men den hører vel heller til her [;)]

Jeg er også veldig utålmodig..[:'(]

Gikk forholdsvis greit helt til jeg plutselig har både bekkenløsning, hodepine, ryggsmerter, halsbrann og så er jeg så lei av å ikke kunne "bygge rede"!! [8|]
- Får ikke gjort klart noe særlig (til babyen) så lenge vi bare bor her på denne lille hybelen.. [:(]
går og venter på at mannen skal få en "skikkelig" jobb, men det drøyer så!![:@]

ville berre gi deg ein klem eg..forstår at det er slitsomt no..

takk for klemmen..[:)]

Har fått det for meg at dere skulle flytte jeg, Fiorelina... Husker jeg feil?

Vi skal ikke flytte til Stord likevel.. [8|]
Men skal flytte til en annen leilighet her i Bergen så snart vi får litt mer stabile inntekter (dvs. fast jobb)

Men jeg skal fortsatt føde på Stord, da![;)]

Jeg henger meg med å klaginga her! JEG VIL FØDE NÅ!! Er drit lei hele graviditeten nå! Visst jeg noensinne finner den JÆVELN (det bare MÅ ha vært en mann) som sa at det å gå gravid er fantastisk så skal jeg spikre han opp etter hans edlere deler å ta prikkedøden på han med NÅL!

Takk Lindaen!!! Der sa du det jeg har gått å tenkt i mange uker nå! Jeg har fått alt som går an å ha mens man er gravid! Og det er faktisk ikke så morsomt! Var nok super naiv før jeg ble gravid også... trodde det skulle være en fantastisk opplevelse, joda noe av det har jo vært det... men det er jammen ikke slik som jeg hadde trodd! Deilig å høre noen endelig sette ord på det [:D]

[:D] Å gå gravid er ingen dans på roser! Jeg spy flere ganger i døynet, sover i tide og utide, glefser til mann og barn ,selv bikkja får så pelsen passer! Men alikevel.....
Tenk på alternativet? Ingen overvekt(med god grunn) Lov til å spise akkurat hva du vil,når du vil, hele tiden? Kaster jo opp etterpå,så det går greit... Sende gubben ut,mitt på natta for å kjøpe godis....Og han gjør det! Her er det et terrorvelde,og jeg er SJEF!
Må jo nyte godene med å være gravid! (og dessuten ,ingen mage= ingen barn...-vi har vært aktive prøvere fra 95`...så dette NYTES!

utrolig bra sagt lindaen, hehe[:D][:D]

får ikke sagt meg mer enig......

Back
Topp