utålmodig!!!

millemax

Glad i forumet
selv om jeg ikke er fult 24uker på veg enda, må jeg innrømme og si jeg begynner og bli utrolig utålmodig til snuppa kommer....virker som en evighet...vil være ferdig nå jeg!
gleder meg faktisk til jeg ligger på føden.

flere som er utålmodig og skulle ønske man kunne skru tiden frem?

Jepp, hehe. Kjenner meg igjen [:D]
Selv om det er en herlig tid akkurat nå, ikke for liten og ikke for stor mage, samt "opparbeidet" større bryster, så begynner jeg å bli utålmodig. Det jeg gruer mest til, er den siste måneden da man bare går å venter på at fødselen skal begynne. Man vagger seg i vei med megastor (det føles hvertfall slik) mage, føtter som sparker i ribbeina og gud vet hvor, en blære som føles sprengt hele tiden, hovne ben, vann i kroppen, rund i ansiktet og flere kynnere... hihi, akkurat nå føler jeg meg særdeles positiv. *jage megselv i seng* [:D] . *god natta til dere alle sammen* [:)]

Jeg er utålmodig jeg[:'(][:'(][:'(]

kan ikke si jeg er villig til å gå på overtid nei...
hadde ikke gjort noe om den kom snart...[:)]

Håper faktisk at jeg går over tiden.
Har termin 28. des og det hadde vært greit å komme over nyåret!

jaaa... Det føles som en svighet til babyn har tenkt seg ut[:'(]

Jeg er utrolig utolmodig altså....
Så sier alle til meg at jeg bare må nyte denne tiden før babyen kommer ,men jeg vil jo bare at h*n
skal komme til verden[:)]
Har aldri vært noe tålmodig menneske og det har ikke forbedret seg med tiden,hehe[:D]

Dagene går jo sååååååååååååååå sakte

Jeg er også utolmodig, enda jeg bare er akkurat over halvveis, tiden går sååååååå sakte.

Jeg sier ikke at jeg ikke synes det er deilig å kjenne spark, og at det lever et lite liv inni meg er jo helt fantastisk, men jeg vil ha en baby, NÅ[:D]

Jeg synes det er så mye jeg bekymrer meg over at jeg blir gaaal noen ganger, og det lille mennesket inni meg lever et liv for seg selv der inne, og jeg føler meg noen ganger så hjelpesløs, jeg har jo ikke kontroll over noe...

Men det går vel helst bra tenker jeg, jeg kommer vel i mål til slutt[:D]

Back
Topp