Utålmodig!!

piah...

Andre møte med forumet
Hei hei. Begynner å bli gaaanske så utålmodig nå. Har termin i dag, men virker ikke som babyen vil ut! Vil så gjerne at noe skal begynne å skje snart,vil se det lille nurket nå. Har prøvd det meste, alt fra å spise druer, gå lange turer, vaske huset og kose med samboeren. men ser ikke ut til at noe virker. Har i tillegg sterke kynnere å trykkhetsfølelse og stråling ned i bekkenet (Ganske ubehagelig)! Dette er da første gangen jeg er gravid å lurer på hvordan ekte rier kjennes ut? Alle sier da at du merker det når du får det, men klarer liksom ikke å slå meg til ro med det svaret. Håpen noen kan svare meg på dette=)
 
Hei!

Jeg har termin om 18 dager.
Jeg er osgå første gang fødende, så har ikke peiling på hvordan ekte rier kjennes.
Men jeg sender deg en link men kjerringråd for å sette i gang fødselen.
Kanskje det hjelper....

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/r_d_for_sette_i_gang_f_dselen

Klem og lykke til!

 
eg er 41uker og 8 dager på veg. men i dag fikk eg rier. har di enda.. de gjør veldi vont i kors ryggen og frampå lårene. au au.. håper de kjer noe. orker snart ikkje meir.[:o]
 
dere merker det når det er på riktig, og det kjennes ut som du vil på do hele tiden. vondt i korsryggen og så presser det nedi bekkenet. så lykke til med fødslene, håper det går bra[:)] kanskje du blir ferdig i løpet av morgendagen, Anne Lise 20[;)] teen din som hjalp lell
 
Back
Topp