utålmodig

SB76

Flørter med forumet
[:@]...trodde det var enkelt å bli gravid jeg.... at når man hadde bestemt seg for at barn passet så kom de.... tihi men neida... 6 mnd er d lang tid?

De sier at det er vanlig at det kan ta opp til 1 år, noen enda lengre..
Har du prøvd el test? Kjøpte på apoteket jeg med en gang vi bestemte oss. Lett å finne ut når du har el, så dere hopper i bingen til rett tid[;)] Vi klarte det på 3 mnd da.

trodde det var enkelt selv, men neida [:@]
vi brukte nesten et og halvt år!!!men plutselig satt den [:D]

Gratulerer[;)] det hørtes ut som en perfekt ventetid. Akkurat passe. Er først nå jeg begynner å bli utålmodig. Begynte prøveperioden samtidig m noen venninner og da er d så frustrerende når alle har blitt gravide utenom meg:-( hehe. Får bare krysse fingrene:-)

Lykke til SB!! Hvis du ikke har eggløsningstester hjemme, kjøp dem på apoteket. Koster 250 kr tror jeg for 7 tester.. Gjorde det i 2 mnd jeg og den siste mnd da visste jeg sånn ca når jeg hadde el og vi hompa i køya 5 dager på rad[:D][:D][:D] Før el under el og etter el..

Halvannet år er lenge ja. Har hørt det er mange som bruker så lang tid, men hjelper lite for deg å høre når du venter og venter lissom. GRATULERER så mye m den lille spiren. Gleden er sikkert enda større etter så lang ventetid:-)

Back
Topp