Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De sier at det er vanlig at det kan ta opp til 1 år, noen enda lengre..
Har du prøvd el test? Kjøpte på apoteket jeg med en gang vi bestemte oss. Lett å finne ut når du har el, så dere hopper i bingen til rett tid[;)] Vi klarte det på 3 mnd da.
Gratulerer[;)] det hørtes ut som en perfekt ventetid. Akkurat passe. Er først nå jeg begynner å bli utålmodig. Begynte prøveperioden samtidig m noen venninner og da er d så frustrerende når alle har blitt gravide utenom meg:-( hehe. Får bare krysse fingrene:-)
Lykke til SB!! Hvis du ikke har eggløsningstester hjemme, kjøp dem på apoteket. Koster 250 kr tror jeg for 7 tester.. Gjorde det i 2 mnd jeg og den siste mnd da visste jeg sånn ca når jeg hadde el og vi hompa i køya 5 dager på rad[:D][:D][:D] Før el under el og etter el..
Halvannet år er lenge ja. Har hørt det er mange som bruker så lang tid, men hjelper lite for deg å høre når du venter og venter lissom. GRATULERER så mye m den lille spiren. Gleden er sikkert enda større etter så lang ventetid:-)