Utålmodig.....

Vonka21

Andre møte med forumet
Hei! Er det fleire som begynner å bli utålmodige eller? Eg er i uke 33
nå, å klarer nesten ikkje vente lenger...Tida går så tregt nå syns eg.
Er jo litt for tidlig å håpe at ungen kommer no, men å vente i 7veker
til!Off. Merker jo at det er mykje liv der inne. Aktivitet i magen heile tida,
til tider "vondt" :)
Har noen noe forslag på hva eg kan gjøre for å få tida til å gå fortere??

går å håper hver dag jeg nå[:)] syns godt han kan komme nå[:D]

Hvordan føler dere dere nå i slutten? Eg føler meg ganske bra egentlig. Har litt vondt i ryggen, men ellers bra. Sliter litt meg ufrillig vannlating, så må gå med truseinnlegg heile tida, det er litt plagsomt. Pluttseli så er eg heilt våt i trusa...
Ellers er det jo litt vanskelig å sove. Finner ingen bra stilling. Men når eg først har sovnet så går det bra. Hender eg må opp å tisse om natta, men det går greit...

Og liv i magen er det. Jamt og trygt heile dagen. Heilt vill til tider ;)
Lurer veldig på hvilket kjønn det er nå, så blir spennende...

huff, utålmodig ja!! er 36uker imorra , og nå er jeg sååååå klar for å hilse på lillegutt!

ang formen så kan jeg vel si at også den er med på å gjøre meg utålmodig. har vonde kynnere om natta, og har mensmurringer i magen og ryggen, og det presser så forferdelig i bekkenet! går å håper at dette er tegn på at det ikke kommer til å ta så veeeldig lang tid før det skjer noe. Ungen sparker og det er noe veldig bevegelser der nå ettersom han begynner å bli stor, kan være ganske ubehagelig til tider. det er spennende å være gravid, men nå er det godt det ikke er lenge igjen.

alene om å være utålmodig er du hverfall ikke![:D]

Ja, er egentlig helt klar jeg.. Har vel vært det de siste ukene, men desverre ser det ut som om frøkna koser seg der inne og ikke har noe planer om å komme ut. Må si at det hadde ikke gjort noe om hu bestemte seg for å komme nå. Egentlig er alt bare treigt om dagen, finner ingen gode sovestillinger, verker i ryggen, formen dabber. Men trøster meg med at det snart er ei lita frøken som kommer..

er utrolig lei selv nå... gleder meg til fødselen er over og få holde lille nurket[:)]

ORIGINAL: Vonka21

Hvordan føler dere dere nå i slutten? Eg føler meg ganske bra egentlig. Har litt vondt i ryggen, men ellers bra. Sliter litt meg ufrillig vannlating, så må gå med truseinnlegg heile tida, det er litt plagsomt. Pluttseli så er eg heilt våt i trusa...
Ellers er det jo litt vanskelig å sove. Finner ingen bra stilling. Men når eg først har sovnet så går det bra. Hender eg må opp å tisse om natta, men det går greit...

Og liv i magen er det. Jamt og trygt heile dagen. Heilt vill til tider ;)
Lurer veldig på hvilket kjønn det er nå, så blir spennende...

Da er det lurt å ta en god del knipeøvelser i løpet av dagen, da styrker du musklene der nede og det blir ikke så fort lekkasje.

Jeg begynner også å bli utålmodig nå, har så veldig mye kynnere, og vondt i ryggen. klarer ikke å finne noen gode stillinger å oppholde meg i... Gleder meg sånn til å se babyen vår[:)] Håper ikke det blir altfor lenge til.!
Jeg hekler en god del babytøy jeg da, for å få tiden til å gå. Kjempe kos!

Er ikke begynt å bli utålmodig enda.
Men det er sikkert fordi vi har en del igjen å ordne før babyen kommer[;)]

jeg har alt klart nå så synes godt at den kan komme nå=) gleder meg skikkeli=)=)=)=)

lykke til alle sammen=)

Back
Topp