Rekk opp hånda den som begynner å bli utålmodig??
Jeg er 38+6 i dag og har virkelig ikke lyst til å måtte gå lenge over termin. Jeg vet at jeg liksom ikke har lov til å være utålmodig før termindatoen, men jeg føler meg veldig utålmodig allikevel. Jeg skulle så ønske jeg var en av dem hvor fødselen kunne starte av seg selv før termin.
Jeg er 38+6 i dag og har virkelig ikke lyst til å måtte gå lenge over termin. Jeg vet at jeg liksom ikke har lov til å være utålmodig før termindatoen, men jeg føler meg veldig utålmodig allikevel. Jeg skulle så ønske jeg var en av dem hvor fødselen kunne starte av seg selv før termin.

har så lyst å hilse på lille nå. Alt er klart til lille kommer.
Var på kontroll på KK tidligare i veka, og dei ynskjer at eg legger meg inn på sjukehushotellet i neste veke, og bli der fram til eg har født. Eg er i dag 36+6. Eg fødte i uke 38+3 forgje gang, hadde komplikasjoner og fødselen varte berre i 4 timer. Dei ynskjer å ha meg i nærheten grunna dei er redd det skal gå fortare denne gongen, og dei frykter eg ikkje skal rekke inn då eg har lang reiseveg.
Eg skjønner jo kvifor dei ynskjer det og det er jo ein betryggelse for min del, men dersom eg vert verande der inne i fleire veker så synest eg det er veldig lenge vekke frå 3 åringen min, og det gjer litt vondt i mammahjerta. 

Og helst senest på termindato