Utålmodig

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Håper det ikke bare er jeg som er utålmodig her inne?

Har kommet til uke 24. Misforstå meg rett. Jeg har lite plager og prøver å nyte det nå før jeg blir større. Det er koselig å kjenne spark og forberede seg til babyen kommer med innkjøp og alt som hører med. Samtidig er jeg litt lei av å dele kroppen min allerede.

Under 4 måneder til termin. Føles lenge til, men samtidig ikke. Håper tiden fremover går fort.
 
Jeg begynner også å bli utålmodig. Gleder meg så fælt til å snuske på den lille, samtidig er jeg lei av kroppen min nå. På den andre siden har jeg mye igjen å ordne, og jeg prøver å nyte tiden nå hvor vi bare har en. Med to blir det mer hektisk. Så kanskje greit at det er litt tid igjen likevel.
 
Jeg begynner også å bli utålmodig. Gleder meg så fælt til å snuske på den lille, samtidig er jeg lei av kroppen min nå. På den andre siden har jeg mye igjen å ordne, og jeg prøver å nyte tiden nå hvor vi bare har en. Med to blir det mer hektisk. Så kanskje greit at det er litt tid igjen likevel.

Jeg tenkte også at jeg skulle nyte tiden med ett barn, før vi blir en familie på 4. Men blir vanskelig å nyte det når man er litt redusert. Hormonell og kortere lunte enn vanlig. Gjør det beste ut av det, men det blir ikke det samme som når jeg ikke går gravid.
 
Jeg er delt. Gleder meg veldig til å møte lillebror. Holde han, kose han og bli kjent med han.
Samtidig som jeg vet at dette er siste svangerskap jeg kommer til å oppleve (regner jeg med) så ønsker lissom at det skal vare så lenge som mulignog nyter det fult ut.
Har ikke hatt mye plager. Bare utmattelse og litt bekkenløsning nå det siste. Så får heldigvis mulighet til å nyte det også.
 
Jeg vil nok ikke kalle meg selv utålmodig, er førstegangsgravid så det blir min første ❤Jeg er i uke 26+0(idag tirsdag)❤ Gleder meg masse til å møte den lille i magen! Bruker hverdagene frem til lille melder ankomst med å klargjøre alt som skal klargjøres!
 
Jeg er veldig utålmodig.. dette er vår første og jeg gleder meg sånn til å få han ut❤️ Jeg sliter enda med å skjønne at jeg er gravid og at dette skal gå bra.. har drømt om dette så lenge at jeg ikke klare å tro ar jeg skal være så heldig❤️
Bekkenet og kvalmen gjør meg veldig sliten om dagen så jeg håper tiden fremover går fort:)
 
Jaaaaa. Men mest fordi eg har vert så shabby denne runden. Evig lei av å alltid vere redusert og kvalm. Ikkje orke halvparten av det eg vil, legge meg kl.19 fordi kroppen seier stopp, bli uggen av å henge opp ein klesvask, ete to skiver, kle på 2 åringen, osv osv. 15 veker igjen...... :sour:

Er nok siste graviditeten her også, og egentlig glad for det. Lei av å vere ein kvalm og tiltakslaus rugefabrikk. Klar for å bli ein fungerande kjæreste og mamma igjen, og å kunne begynne på restitusjon av ein litt falleferdig kropp.

At det faktisk skal komme ein baby om nokon mnd gløymer eg som regel :rolleyes: Men det er jo den absolutt største motivasjonen for å kava seg igjennom dette her :woot:
 
Back
Topp