Utålmodig

Snuppeluraaa

Flørter med forumet
It's gonna be May 2019
Hei!

Dere som har fått henvisning til tul fra fastlegen, hvor lang tid tok det fra dere var hos legen til dere fikk innkalling fra sykehuset?

Skjønner at det selvsagt er forskjeller fra sykehus til sykehus altså, men klarer nå ikke la være å spørre likevel - jeg gleder meg sånn og er superutålmldig[emoji28]
 
Henvist torsdag, fikk telefon for å avtale time for blodprøve i går (onsdag), skal inn neste mandag.
Ikke fått satt opp time til TUL. Forstod det som at det avtaler vi når jeg er der…
-Riksen, jeg er 10+0
 
Last edited:
Henvist torsdag, fikk telefon for å avtale time for blodprøve i går (onsdag), skal inn neste mandag.
Ikke fått satt opp time til TUL. Forstod det som at det avtaler vi når jeg er der…
-Riksen

Jeg har tatt blodprøver hos legen, så regner med det bare er tul jeg skal på. Tusen takk for svar! [emoji4]
 
Jeg har tatt blodprøver hos legen, så regner med det bare er tul jeg skal på. Tusen takk for svar! [emoji4]

Da skal vi nok inn av ulik årsak. Det er ikke de samme blodprøvene.
Regner med at sykehuset tar en vurdering på når det er best å få deg inn til TUL avhengig av årsak til henvisning.
 
Da skal vi nok inn av ulik årsak. Det er ikke de samme blodprøvene.
Regner med at sykehuset tar en vurdering på når det er best å få deg inn til TUL avhengig av årsak til henvisning.

Ja, jeg skal «bare» fordi jeg får ekstra oppfølging pga ma og sa tidligere, så det er jo ikke noe som står om og det er klart sykehuset vurderer hva som er best. Fastlegen sa at jeg skulle få «så fort som mulig», og jeg er rett og slett bare nysgjerrig hvordan det har vært for andre selv om det ikke nødvendigvis er noen pekepinn [emoji4]
 
Ca 1 uke fra henvisning til jeg fikk brev om time. Men enda 14 dager til timen da.
 
Var hos legen på tirsdagen og hun sendte da henvisning, fikk brev om time idag:happy:
Men har ikke timen før 6 november :p
 
Back
Topp