Utålmodig!

Februar_2019

Andre møte med forumet
Noen andre her som er førstegangs og ikke har merket noe til babyen i magen enda? Jeg er 15+6 og har mistet 3 ganger før. Var hos jordmor og fikk høre hjertelyden for en uke siden og da roet nervene seg, men så går det noen dager og da er jeg like nervøs igjen. Og jeg vet at det kan ta lengre tid når man ikke har vært gravid før. Er redd for at jeg bare skal gå å være redd i 6 mnd til.

Første gangen eg var gravid merket eg ikke noe før uke 19, morkaka låg på framsiden!! Men denne gangen merket eg det i uke 12 :-)

Jeg er tredje gangs gravid og begynner først nå og kjenne noe. Er 19 uker etter mine egne beregninger, 18+3 i følge menstermin. Med de to første kjente jeg det veldig tidlig! Så at graviditeter er forskjellige er i alle fall sikkert

Er gravid med nr 2, og kjenner fortsatt ikke lille. 16+2 i dag. Kjente første i uke 19 omtrent.

Eg førstegangs gravid (15+1) og har ikkje lagt merke til nåke anna enn at magen har blitt litt større.

Første gang kjente jeg ikke noe før i uke 20, men tror allerede jeg har kjent det i et par uker nå sånn her og der. Er 16+2 i dag.

Back
Topp