Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Og det er så varmt nå, så jeg er ukomfortabel hele tiden. På den annen side vil jeg helst ikke føde så mye før termin, kunne bare ønske termin var litt nærmere og at tiden gikk litt fortere!Jeg er også grådig klar for at lille skal komme nå. Er så klar for å få kroppen min tilbake og ikke har fullt av vondter...
Jeg kunne godt tenkt meg til å føde NÅ. er 36 uker imorgen så tenker det er innafor. Trodde ei stund i sta at det endelig var noe på gang. Fikk slike rare tak i magen. Minnet veldig om svake rier. Meeen de stoppet
Har så vont over allt hele tiden. Klarer nesten ikke kle på meg sokker selv. Jeg er lei og vil bli ferdig. Er så glad for at dette er siste graviditet. Skrev på steriliseringspapirer i går.
Nei jeg har faktisk ikke hatt noen samtale om det. Var på kontroll og da spurte jeg jm om det. Hun gikk ut i to minutter og kom tilbake med ferdig signert skjema. Jeg trengte bare skrive på navnet mitt og signere.Har også vurdert å la meg sterilisere. Men er litt i tenkeboksen pga bivirkningene, eller hormonforandringene i kroppen etterpå.
Har du vært til en slik samtale og snakket med lege om det? Er ikke så mange å spørre så jeg spør deg jeg
Ellers er jeg veldig lei nå. 3 dager etter at jeg ble sykmeldt føler jeg hele mentaliteten har snudd. Føler meg tung og elendig og ser frem til å møte minien! 35+5 i dag.. så om et par dager synes jeg det er nok
Nei jeg har faktisk ikke hatt noen samtale om det. Var på kontroll og da spurte jeg jm om det. Hun gikk ut i to minutter og kom tilbake med ferdig signert skjema. Jeg trengte bare skrive på navnet mitt og signere.
Det finnes hormonpiller på helsekost som er helt naturlig.
Jeg vet bare at jeg har nokk barn og ikke vil gjennomgå enda en graviditet. Denne graviditeten har vært grusom og jeg gleder meg til å være ferdig å endelig få kose med prinsessa.
Jeg er 28. Har ei veninne som gjorde det for 1 år siden og hun fikk ingen av symptomene du beskriver. Hun har mens og alt som normalt.Aha, skjønner det. Er ikke bare bare å gå gravid. Selv går jeg får femte gang, derfor jeg selv vurderer. Men jeg har snakket med lege om det og blitt spurt om jeg er klar over konsekvensene. Deriblant at overgangsalderen kikker inn. Jeg risikerer å miste sexlysten og slimhinnene vil tørke ut.
Aner ikke om det er andre måter å gjør det på da. Dette var snakk om knekk på egglederne itilfelle.
Vet ikke om jeg tar sjangsen, er bare 30 år..