Utålmodig

Lillemy__

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen andre som begynner å bli utålmodig? Mine to venninner som jeg har gått gravid med har begge fått gutta sine og jeg har blitt sååå babysjuk den siste tiden! Kjenner at denne siste måneden kommer til å gå tregt...

Jeg er også grådig klar for at lille skal komme nå. Er så klar for å få kroppen min tilbake og ikke har fullt av vondter...

Jeg er også grådig klar for at lille skal komme nå. Er så klar for å få kroppen min tilbake og ikke har fullt av vondter...
Enig. Og det er så varmt nå, så jeg er ukomfortabel hele tiden. På den annen side vil jeg helst ikke føde så mye før termin, kunne bare ønske termin var litt nærmere og at tiden gikk litt fortere!

Ja egentlig. Er litt både og. Kroppen er veldig klar. Syns det er utrolig ukomfortabelt nå. Vondt over alt og sykt lei voksende mage og støttestrømper[emoji13].

Jeg kunne godt tenkt meg til å føde NÅ. er 36 uker imorgen så tenker det er innafor. Trodde ei stund i sta at det endelig var noe på gang. Fikk slike rare tak i magen. Minnet veldig om svake rier. Meeen de stoppet :(
Har så vont over allt hele tiden. Klarer nesten ikke kle på meg sokker selv. Jeg er lei og vil bli ferdig. Er så glad for at dette er siste graviditet. Skrev på steriliseringspapirer i går.

Jeg er og utrolig lei... 37 uker på tirsdag så mageboeren kan egentlig komme når som helst nå for min del... er så lei av å ikke kunne bøye meg skikkelig :hilarious: sko og sokker er forferdelig å prøve å få på :hungover: selv om jeg sitter og bruker skohorn er det noe styr..

Jeg kunne godt tenkt meg til å føde NÅ. er 36 uker imorgen så tenker det er innafor. Trodde ei stund i sta at det endelig var noe på gang. Fikk slike rare tak i magen. Minnet veldig om svake rier. Meeen de stoppet :(
Har så vont over allt hele tiden. Klarer nesten ikke kle på meg sokker selv. Jeg er lei og vil bli ferdig. Er så glad for at dette er siste graviditet. Skrev på steriliseringspapirer i går.

Har også vurdert å la meg sterilisere. Men er litt i tenkeboksen pga bivirkningene, eller hormonforandringene i kroppen etterpå.
Har du vært til en slik samtale og snakket med lege om det? Er ikke så mange å spørre så jeg spør deg jeg;)

Ellers er jeg veldig lei nå. 3 dager etter at jeg ble sykmeldt føler jeg hele mentaliteten har snudd. Føler meg tung og elendig og ser frem til å møte minien! 35+5 i dag.. så om et par dager synes jeg det er nok ;)

Har også vurdert å la meg sterilisere. Men er litt i tenkeboksen pga bivirkningene, eller hormonforandringene i kroppen etterpå.
Har du vært til en slik samtale og snakket med lege om det? Er ikke så mange å spørre så jeg spør deg jeg;)

Ellers er jeg veldig lei nå. 3 dager etter at jeg ble sykmeldt føler jeg hele mentaliteten har snudd. Føler meg tung og elendig og ser frem til å møte minien! 35+5 i dag.. så om et par dager synes jeg det er nok ;)
Nei jeg har faktisk ikke hatt noen samtale om det. Var på kontroll og da spurte jeg jm om det. Hun gikk ut i to minutter og kom tilbake med ferdig signert skjema. Jeg trengte bare skrive på navnet mitt og signere.
Det finnes hormonpiller på helsekost som er helt naturlig.
Jeg vet bare at jeg har nokk barn og ikke vil gjennomgå enda en graviditet. Denne graviditeten har vært grusom og jeg gleder meg til å være ferdig å endelig få kose med prinsessa.

Ja begynner å bli veldig utålmodig [emoji85] kroppen er tung, har ingen energi, det er ikke plass til lungene mine og kvalmen og halsbrann vil ikke gi seg. Men han skal få lov å holde seg inne noen uker til [emoji4] er bare 33+4 så vil helst ikke ha han helt enda. Men kjenner at dette er siste graviditet![emoji13]

Jeg begynner også å bli utålmodig, men samtidig er jeg sjeleglad for at jeg ikke har født veldig prematurt. Jeg vet at jeg kommer til å savne magen og sparkene etter en stund, selv om halsbrann, elendig nattesøvn, vannfylt kropp og diverse vondter ofte får meg til å glemme det :)

Nei jeg har faktisk ikke hatt noen samtale om det. Var på kontroll og da spurte jeg jm om det. Hun gikk ut i to minutter og kom tilbake med ferdig signert skjema. Jeg trengte bare skrive på navnet mitt og signere.
Det finnes hormonpiller på helsekost som er helt naturlig.
Jeg vet bare at jeg har nokk barn og ikke vil gjennomgå enda en graviditet. Denne graviditeten har vært grusom og jeg gleder meg til å være ferdig å endelig få kose med prinsessa.

Aha, skjønner det. Er ikke bare bare å gå gravid. Selv går jeg får femte gang, derfor jeg selv vurderer. Men jeg har snakket med lege om det og blitt spurt om jeg er klar over konsekvensene. Deriblant at overgangsalderen kikker inn. Jeg risikerer å miste sexlysten og slimhinnene vil tørke ut.
Aner ikke om det er andre måter å gjør det på da. Dette var snakk om knekk på egglederne itilfelle.
Vet ikke om jeg tar sjangsen, er bare 30 år..

Aha, skjønner det. Er ikke bare bare å gå gravid. Selv går jeg får femte gang, derfor jeg selv vurderer. Men jeg har snakket med lege om det og blitt spurt om jeg er klar over konsekvensene. Deriblant at overgangsalderen kikker inn. Jeg risikerer å miste sexlysten og slimhinnene vil tørke ut.
Aner ikke om det er andre måter å gjør det på da. Dette var snakk om knekk på egglederne itilfelle.
Vet ikke om jeg tar sjangsen, er bare 30 år..
Jeg er 28. Har ei veninne som gjorde det for 1 år siden og hun fikk ingen av symptomene du beskriver. Hun har mens og alt som normalt.

Jeg er skikkelig utålmodig jeg nå også. :sour: 34 uker i dag, og fortsatt 4 uker igjen til jeg senest blir igangsatt.
Har slitt lenge med kroppen i det siste. Føler meg konstant sliten og trøtt hele tiden. Orker ingenting lenger. Orker nesten ikke å stå opp om morgenen. Går med ganske stor mage som skulle tilsi jeg var fødeklar i dag! På vekstkontroll for 2 uker siden (uke 32+4) hadde lillegutt vekstavvik på +32%, så han er ganske stor. Da var han estimert til 2,5 kg. Det har blitt så stor belastning på kroppen at jeg får stadig mer ondt i ryggen og særlig bekkenet. Har jo slitt med bekkenplager hele svangerskapet. Er stadig vondere å bevege seg uansett om jeg sitter, ligger eller står. Det går også veldig utover humøret. Føler meg egentlig så veldig klar til å kunne få ut lillegutt. Skal på ny vekstkontroll igjen på onsdag, og håper virkelig på et mirakel. På kontroll sist ble det sagt at man gjør forløpende vurdering framover om jeg evt. skal settes igang tidligere. Nesten så jeg krysser fingre for det!

Jeg er også litt utålmodig men ikke helt likevel. Jeg vil ikke at dette skal ta slutt selvom det har vært tungt og tøft til nå. Får av og til litt panikk som førstegangs, føler det er så uvirkelig at det snart kommer et lite barn som er totalt avhengig av oss. Både jeg og barnefar gleder oss veldig og har fått et enda sterkere bånd ila. Svangerskapet og det er så godt. Vet ikke om jeg er redd for at dette skal ta slutt eller hva. tenker av og til at tiden har gått for fort og jeg ikke har utnyttet tiden godt nok men kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å få barnet i armene :Heartblue så merkelig følelser altså, tror hormonene tar knekken på meg herlaughing6

tålmodigheten er brukt opp :-p storesøster har bursdag på onsdag, og hun skal få ha sin dag i fred håper jeg, men etter onsdag kan han bare komme. Da er jeg nesten 38 fullgåtte uker også. Har nok ingen tro på at han kommer tidligere av seg selv, men den 25 blir han hentet ut, så det er maks 15 dager igjen uansett <3

Back
Topp