Utålmodig!

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Er i uke 31 nå, og kjenner jeg er så utålmodig på å møte den lille prinsen vår!
Er så nysgjerrig på både fødsel, hvordan han ser ut og tiden etterpå.. Klarer snart ikke å vente mer og føler jeg har sååå veldig lenge igjen :(

Slenger meg på her! Føler at de siste 2-3 ukene har vært de som har gått aller tregest, skal det virkelig fortsette de neste 7?:bored:
Ikke glem kommentarene 'da har du jo bare 7 uker før du er på overtid, må jo regne et par uker overtid også':banghead:

Jeg har det motsatt. Tiden går alt for fort:nailbiting:

Sååå enig! Og når folk spør hvor lenge jeg har igjen og jeg sier til starten av september, så får jeg slengt i tryne; er jo lenge igjen til det da! Jotakk ikke akkurat det man vil høre :p det mest irriterende folk kan si for tida er at det er lenge igjen...

Dere? Se på alle ukene vi har lagt bak oss! Og så teller dere ukene som er igjen:D vi går inn i den tyngste tiden nå, men det nærmer seg! Lengselen er stor her og.. så får jeg litt sånn panikk anfall av og til.. jeg skal bli 3 barns mor!!!:p

Dere? Se på alle ukene vi har lagt bak oss! Og så teller dere ukene som er igjen:D vi går inn i den tyngste tiden nå, men det nærmer seg! Lengselen er stor her og.. så får jeg litt sånn panikk anfall av og til.. jeg skal bli 3 barns mor!!!:p

Haha ja jeg skjønner den, 3-barnsmor, høres jo nesten ekstremt ut, men det er jo egentlig bare koselig da :D

Men joda, ukene bak oss... For meg var de helt greie! Jeg har jo fungert bra og kunnet gjøre alt mulig hele veien. Men slutten av juni, da gikk alt rett vest. Har ikke fungert siden, så nå er jeg bare klar for å få ut mini og fungere igjen :p

Jeg har det motsatt. Tiden går alt for fort:nailbiting:

Syns også tiden suser avgårde! For noen uker siden trodde jeg at jeg var i uke 28, men når jeg sjekket det opp var jeg visst i uke 29. Gikk visst glipp av en uke :o

Mye som skal ordnes her før Lillemor sin ankomst, så selv om jeg blir litt lei av og til, tror jeg tiden kommer til å hå nesten i forteste laget disse siste ukene også... Ikke noe som er klargjort enda...

Tiden går fryktelig sakte! Er sykemeldt fram til permisjon og mannen jobber stort sett 11 timers dager. Så jeg og lillegutt er bare hjemme får tiden. Kjeder meg veldig om dagen da jeg ikke har overskudd til å gjøre stort mer enn jeg må. Føler dagene går ekstra sakte når vi er så mye alene. Gleder meg så til lillebror kommer :) Trøster meg med at det bare er 7 uker til termin. Og at mannen skal ha fem uker fri i forbindelse med fødsel og at vi da kan kose oss sammen.

Tiden har gått vanvittig sakte denne gangen, på en måte ønsker jeg at tiden skal gå fortere samtidig som jeg prøver å nyte siste tiden som gravid. Har vært sykemeldt frem og tilbake siden februar men nå har jg innfunnet meg med at d ikke blir mer jobb før permisjonen og satser på mange fine dager i solveggen.

Kjenner meg veldig igjen i det for å si det mildt :p:hilarious::Heartpink

Back
Topp