Utålmodig...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig her :p Vil så gjerne ha et bevis på at jeg er gravid... Gleder meg sånn til magen kommer, da ser man liksom at det er noe som vokser inni der! Begynner å tenke på om det ikke skulle være liv...men prøver å legge de tankene fra meg. Prøvde doppler i stad, og troooor jeg hørte hjertelyden <3 Var sånn rask klikkelyd som jeg hørte i en liten periode. Men kan ikke si 100% at det var hjertelyden da. Teller dager mot uke 11-12, da pleier magen å synes hos meg :D

Hehe, snart er det full rulle. Med stor mage, spark om natta. Å alt som hører til ;)
Jeg håper bare hele graviditeten går fort, vil bare få det overstått! :P

Helt enig!!! Har ikke hatt noen ul enda i dette svangerskapet, og begynner å lure på om det er noe der inne eller ikke!!

Me 2!!
Har ikke hatt UL, og ikke tatt noen prøver hos lege. Så har bare mine egne positive tester og uteblitt menstruasjon (samt diverse andre tegn) å stole på..

Til tider føler jeg bare at jeg har lagt på meg, og at det umulig er noen der inne...

Samme her, jeg klarer liksom ikke tro at jeg er gravid (selv om jeg har en del symtomer). Vi skal inn på tidlig ul i morgen, gruer og gleder meg veldig! Er kun 7+0 i morgen, så håper virkelig vi klarer å se hjertet...!

Samme her, jeg klarer liksom ikke tro at jeg er gravid (selv om jeg har en del symtomer). Vi skal inn på tidlig ul i morgen, gruer og gleder meg veldig! Er kun 7+0 i morgen, så håper virkelig vi klarer å se hjertet...!
Så spennende, masse lykke til :)

Sånn er det her også. Sist fikk jeg målt HCG mellom positiv test og TUL. Så da var jeg kanskje en anelse roligere. Men dog drit nervøs før TUL!

Nå har jeg kun positiv test, uteblitt mens og litt symptomer å gå etter. TUL blir ikke før om 3-4 uker ennå.

Sånn er det her også. Sist fikk jeg målt HCG mellom positiv test og TUL. Så da var jeg kanskje en anelse roligere. Men dog drit nervøs før TUL!

Nå har jeg kun positiv test, uteblitt mens og litt symptomer å gå etter. TUL blir ikke før om 3-4 uker ennå.
Samme her, tenker å bestille 4juli :)

Back
Topp