Utålmodig?

Ikke en smule utålmodig :P vil gjerne gå til termin. Bekkenet er mye bedre etter kirporaktorbehanding, energien er på vei tilbake og jeg føler meg fantastisk med den store magen :) nyter det! Siste gang jeg skal gå gravid, så har ingen hast :P ikke har vi gjort noe klart heller..

Utålmodig i den forstand jeg gleder meg til å sove på magen, til å komme i mine vanlige klær igjen, slippe spy og sure oppstøt 24/7 og løpe igjen:) ellers synes jeg gravid tiden raser av gårde :)

Både ja og nei.. Jeg har slitt veldig med oppkast og kvalme siden uke 7, og det blir bare aldri bedre, så det er jeg utrolig lei! Jeg går konstant på nippet til å bli innlagt på sykehuset, og har vært sykemeldt pga kvalmen og "lett" bekkenløsning siden skolen startet i høst. Egentlig så er det jo bare spyinga og den konstante kvalmen og uvellheten jeg er lei, men siden jeg vet at dette er på grunn av svangerskapet så blir jeg jo lei av å være gravid også.. På den andre siden så er jeg på ingen måte klar for at babyen skal komme nå, og jeg synes absolutt at det er koselig å gå og kose på magen og kjenne spark og bevegelse der inne :-)

Jeg er drittlei!
Veldig kraftig bekkenløsning, så har vært 100% sykemeldt siden juni. I tillegg må jeg ikke stresse med noe som kan sette igang kynnere da de korter ned livmorhalsen min, og på fredag fikk jeg konstatert svangerskapsdiabetes. Har mye vondt, og konstant dårlig samvittighet ovenfor mann og barn! I tillegg er mannen min midt i eksamensperioden sin på toppen av sin vanlige jobb.
Håper resten av året går FORT!

Både og... Bestemte meg før jeg ble gravid at jeg skulle nyte det fult ut denne gangen da det muligens er siste, men det er ikke alltid jeg klarer å tenke slik gitt... :-)

Jeg er drittlei!
Veldig kraftig bekkenløsning, så har vært 100% sykemeldt siden juni. I tillegg må jeg ikke stresse med noe som kan sette igang kynnere da de korter ned livmorhalsen min, og på fredag fikk jeg konstatert svangerskapsdiabetes. Har mye vondt, og konstant dårlig samvittighet ovenfor mann og barn! I tillegg er mannen min midt i eksamensperioden sin på toppen av sin vanlige jobb.
Håper resten av året går FORT!
Uff, da skjønner jeg det godt :/ heldigvis ikke lenge igjen!

Jeg er sliten å lei nå. Siden bekkenet krangler så mye så får jeg ikke lekt så masse med sønnen min, så har konstant dårlig samvittighet for det. Så nå bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med svangerskapet, så han kan få mammaen sin ordentlig tilbake.

Uff. Nå er jeg skikkelig lei. Fått samme problem som sist. Smerter i mellomgulvet/ ribbeina. Er de samme smertene som skal tyde på svangerskapsforgiftning, men pga min litt for korte overkropp så er der fordi livmoren er så langt opp og presser.

Jeg er sliten å lei nå. Siden bekkenet krangler så mye så får jeg ikke lekt så masse med sønnen min, så har konstant dårlig samvittighet for det. Så nå bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med svangerskapet, så han kan få mammaen sin ordentlig tilbake.
Den skjønner jeg godt! Jeg og vil gjerne ha tilbake formen for mine nærmeste sin skyld! Men samtidig vil jeg jo ikke ha en for tidlig født. Så jeg må bare tenke at det er unntakstilstand - og at minsten nok forstår mer enn jeg tror.

Jeg er litt delt... Er veldig lei av å ikke få puste normalt, sove om natta eller gå uten smerter i rygg og ben.
Men jeg er SÅ takknemlig over å få være gravid, og gleder meg noe enormt til å få kose på den lille iløpet av de neste 6 ukene :Heartpink Jeg har vært gravid i 14 mnd nå (-2 mnd med sorg over babyer som ikke klarte seg), så det skal bli ubeskrivelig deilig å få kroppen litt for seg selv snart ;)

Absolutt ikke lei av å gå gravid. Men jeg begynner bli utålmodig også :p Er så spent på hvordan han ser ut! Gleder meg så til å holde han og kjenne den deilige baby lukten igjen. Så gruer meg til å være ferdig med graviditeten men gleder meg til å møte han :D

Back
Topp