Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, da skjønner jeg det godt :/ heldigvis ikke lenge igjen!Jeg er drittlei!
Veldig kraftig bekkenløsning, så har vært 100% sykemeldt siden juni. I tillegg må jeg ikke stresse med noe som kan sette igang kynnere da de korter ned livmorhalsen min, og på fredag fikk jeg konstatert svangerskapsdiabetes. Har mye vondt, og konstant dårlig samvittighet ovenfor mann og barn! I tillegg er mannen min midt i eksamensperioden sin på toppen av sin vanlige jobb.
Håper resten av året går FORT!
Den skjønner jeg godt! Jeg og vil gjerne ha tilbake formen for mine nærmeste sin skyld! Men samtidig vil jeg jo ikke ha en for tidlig født. Så jeg må bare tenke at det er unntakstilstand - og at minsten nok forstår mer enn jeg tror.Jeg er sliten å lei nå. Siden bekkenet krangler så mye så får jeg ikke lekt så masse med sønnen min, så har konstant dårlig samvittighet for det. Så nå bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med svangerskapet, så han kan få mammaen sin ordentlig tilbake.
Jeg har vært gravid i 14 mnd nå (-2 mnd med sorg over babyer som ikke klarte seg), så det skal bli ubeskrivelig deilig å få kroppen litt for seg selv snart