Utålmodig!!!!!

FruGlad

Elsker forumet
Det er fortsatt 3 uker til termin, men jeg er så utrolig utålmodig!! Er lei av å være gravid. Synes ikke det var så moro å være gravid sist heller, og nå har jeg vært utålmodig lenge. Kunne ønske svangerskapet kun skulle vare i 4 mnd ;-) Kanskje er jeg ekstra utålmodig fordi jeg vet hva som venter og gleder meg masse, og kanskje er det fordi magen bare er i veien og den pluss smerter i bekkenet gjør meg til en kjedelig mamma for 3-åringen?!

Jeg vet jo veldig godt at babyen kommer når den er klar og det er best at den kommer til termin. Men nå er jeg mektig lei og vil treffe huleboeren!!! Desverre vet jeg at det få kjerringråd som har noe for seg, så er vel bare å ruge videre...

Phu, godt å få ut litt frustrasjon! :-)

Er i samme båt men har igjen 4 veker.. Til tider så får eg føre meg at eg kjem til å få snart.. Kvar minste kjennetegn eller minste symptom gjere meg "håpefull" eller misstenksam ;) Så går det over og eg trur eg går over termin.. Hehe off.. Itilegg så har eg plana om å bake osv men kjem aldri til det for eg blir så fort sliten.. Konklusjon- einig med deg. E lei no ;) Meeen samtidig småredd..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenner til det!! Har vært klar siden uke 37! Er 38+3 i dag. Ferdig nå!! ;) Magen er i veien. Blir småkvalm av det meste for tiden. Sitte, ligge, bøye meg, stå... Vil bare ha den lille jenta mi ❤️

Skjønner deg veldig godt, er såå utålmodig selv! 9mnd å vente er aalt for lenge. Prøver å få tiden til å gå med husarbeid osv, men kjenner kroppen blir veldig fort sliten. Pluss at jeg da lett får hodepine. Og da ender jeg opp med å bli enda mer utålmodig fordi kroppen min egentlig skal fungere helt fint til slike enkle oppgaver! Vi får prøve å holde humøret oppe sammen :)

tror nok jeg kommer til å prøve noen kjærringråd selv om jeg vet at de mest sannsynlig ikke har så mye for seg :p er jo flere som skal funke om man allerede er moden!? Hvordan vet man om man er det da? Haha..

utolmodig her også, samtidig som jeg har en del igjen å gjøre :p men er så sliten av alle smertene så ting går treigt.. men vet jeg får masse energi å fort baby er ute :)

Signerer! Dere kan trøste dere med at her er det hele 5 uker igjen :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaaaaaa! Jeg er utålmodig!! :P
37+3 og jeg er lei!
Samtidig som jeg skulle ha gjort mest mulig før bebisen kommer.
Vil ha vaska, rydda og baka litt. I tillegg må jeg prøve å være med barna. Mye kjøring og bringing hit og dit..
Men har liksom ikke overskudd til alt. Så stresser på til jeg får vondt. Vondt overalt, kynnere konstant og gangsperre..
Helt utslitt når kvelden kommer..!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med dere alle sammen! Hun må gjerne komme i morgen for min del, men samtidig har jeg en del jeg helst skulle fått gjort først :-P Det går bare ikke så fort når man blir sliten av den minste ting. Kvalm har jeg vært i flere uker og nå gleder jeg meg til å få tilbake en normal matlyst. Konklusjon: kom gjerne i morgen lille baby, Mamma får ikke så mye gjort uansett :-P

Hadde det ikke vært for at jeg ble syk, så hadde jeg syntes det å gå gravid bare er fantastisk. For jeg trives som gravid og synes ikke det gjør noe med at det er litt tungt og ubehag osv.

Men nå kunne jeg tenkt meg å få henne ut, for jeg skal operere etter fødsel og må gå på antibiotika frem til da, så hadde vært fint.. Skal på føden neste uke og bli vurdert.

Har 6 himla laaaaaange uker igjen

Er 39 uker i dag og drittlei. Ingen tegn til at noe skjer og folk har begynt å mase på meg, som om det er opp til meg når jeg føder. Irriterende. Alt er klart til baby og jeg er mer enn klar. Går sikkert over. Typisk min flaks i dette tunge svangerskapet...

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

Er kjempe lei av å ha så mye vondt men samtidig har jeg lyst på noen dager til for de siste forberedelsene. Har termin 3 september, så er jo ikke så lenge igjen uansett.

Har bare lyst til å føle meg helt ferdig med de praktiske forberedelsene først, men det tar jo sånn tid når man knapt orker å stå oppreist :p

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er såååå utålmodig nå. Ble jo utålmodig på slutten sist også, men denne gangen tror jeg at jeg har vært utålmodig i 4 mnd! ;-) I dag er jeg 38 uker på vei og i går gikk slimproppen. Da er det visst vanlig å føde i løpet av 1-7 dager. Satser på det :-) Sist fikk jeg ingen tegn på at fødsel nærmet seg, så kjenner at nå er jeg ekstra spent. Tålmodig het er en dyd, så prøver å være veldig dydig nå ;-)

Kan slimproppen ha gått uten at jeg har fått det med meg? 39+3 her, og har mista trua på at denne karen noen gang kommer ut. Dere kan snart se meg på et tv program på kanal 5 " graviditeten som aldri tok slutt" eller noe i den duren!! Sutre sutre!! De første mnd var jeg livredd han ikke skulle slå " rot" der inne, og nå er jeg redd han har slått for mye :D

Kan slimproppen ha gått uten at jeg har fått det med meg? 39+3 her, og har mista trua på at denne karen noen gang kommer ut. Dere kan snart se meg på et tv program på kanal 5 " graviditeten som aldri tok slutt" eller noe i den duren!! Sutre sutre!! De første mnd var jeg livredd han ikke skulle slå " rot" der inne, og nå er jeg redd han har slått for mye :D

Haha. Du beskriver det akkurat slik jeg føler det! Haha. :D Er 39+4 (siden klokken har bikket 00:00) og er såå klaaar!! Trodde ikke jeg skulle bli så utålmodig, men jo... Veldig. Hver gang jeg våkner og innser at vannet ikke har gått, blir jeg dritskuffa. Haha. :P

Back
Topp