Utålmodig!

Jentehumor

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er bare i uke 35, men gleder meg så mye at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med dagene!!! Er jo også litt redd for å miste denne herlige stunden med overraskelse når man er gravid, men jeg vil begynne å bruke barnevogna og klærne nååå!!:)))

Måtte bare få det ut:D


Sent from my iPho
 
Jeg er superutålmodig...iallfall nå som babyen er helt ferdig bare kan komme når som helst....blir gal, dagene går så sent. Hater uvitenheten, uvitenheten om NÅR det starter...aaaahhh, jeg er jo den planleggingsfreaken!

Spesielt siden storesøster kom 11 dager før termin.....så begynner det å nærme seg nå disse dagene, det ødelegger litt, fordi selv om jeg har lyst å forvente at babyen kommer til termin, så går jeg hele tiden og tenker at den kommer en gang i uke 38 :confused:
 
Sniker i fra september ;)
Jeg er i uke 32 og kjenner jeg er skikkelig utålmodig.
Innbiller meg at vesla kommer før, og da blir det kanskje august baby!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åh du må ikke snakke... holder på å gå på veggen av utålmodighet her :( ligger her med det teite blodtrykket mitt å stirrer i taket. Vil bli ferdig :( er 37+3


Sent from my iPhone
 
Begynner også å bli veldig utålmodig nå.
Ikke bare jeg, men alle mine nærmeste har også begynt å vente på at lisja skal komme. Spesielt storesøster gleder seg og håper at lille søster kan komme ut av magen snart :) håper virkelig at jeg slipper overtid denne gangen.
 
Har lyst til å vente til termin. Men vil at termin skal være nå :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg klarte meg fint helt til jeg begynte med nattlige modningsrier denne uken, nå er jeg så utålmodig at jeg tror jeg snart må flytte på en hytte for å ikke være i nærheten av andre mennesker.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg håper på og krysser fingrene for julibaby! Haha :p men ser nok ut til at jeg må vente... Hvordan ligger det an med magene deres nå? Har de sunket eller er de som før? :)

ImageUploadedByBV Forum1405633926.997681.jpg

36 uker i dag :)


venter prins i august <3
 
36 uker jeg og er kjempe lei men vil helst vente til uke 38


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg håper på og krysser fingrene for julibaby! Haha :p men ser nok ut til at jeg må vente... Hvordan ligger det an med magene deres nå? Har de sunket eller er de som før? :)

Vis vedlegget 68890

36 uker i dag :)


venter prins i august <3
Får enda nesten ikke puste så tror ikke lillegutt har synki ned enda... Men har en ønskedato og det er 15.august, men det er så lenge til!:p


Sent from my iPho
 
Magen min har sunket en del. Er andregangs så hodet trenger ikke feste seg på forhånd, men det er nesten festet. Så da har han lagt seg godt til rette.. :) er 38+4 idag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er på en måte utolmodig, men så kjenner jeg litt på panikken når jeg tenker på fødsel og da kommer jeg fram til at hun godt kan ligge i magen litt til. Jeg har ikke kommer helt der at jeg er så lei at jeg gleder meg til fødselen...
 
Jeg vil gjerne gå til termin. Såååå tungt er det (foreløpig) ikke, og det hadde vært deilig med flere rolige dager med årnings hjemme før alt blir et kaos av melkesprut, barseltåresprut, heftig nattesvette, dissete mage og andre morsomheter ;)
 
Er også veldig utålmodig nå! Siden permisjonen har startet, dagene går sakte siden det er så varmt at jeg orker ikke finne på så mye, har en del vondt i bekkenet så kan ikke gjøre så mye hjemme uten at det straffer seg (kjente på den i dag, vaska ned hele huset, klær, tepper og alt). Må bare tenke at jeg må nyte denne siste tiden, ingen skriking, ingen grining, ingen som er klistra til meg 24/7 :p Og litt alenetid med storebroren hvor han enda er den som er 100% i fokus! Men jeg håper også på julibaby, håper babyen kommer før han skal begynne i ny barnehage, ellers er jeg redd det blir veldig mye for han på en gang :/
 
Jeg var veldig utålmodig fra uke 36-38, men nå har jeg liksom bare chilla siden kontroll på tirsdag. Kjenner at babyen kan få ta den tiden hun trenger, selv om jeg gjerne skulle hatt setefødselen overstått før hun vokser seg altfor stor.
Gleder meg selvfølgelig veldig til å se henne og lengter som bare det, men hun kommer når hun kommer nå altså.

Sikkert noe i det at det er uansett ikke er mer enn 14-20 dager igjen. Blir veldig rolig av det. :D
 
Holder på å revne av utålmodighet jeg. Er så tung og har så vondt :( kjenner at baby på utsiden av magen hadde vært svært kjærkomment.


Sent from my iPhone
 
Back
Topp