Utålmodig

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Er så sykt utålmodig! Flere som har en følelse av å ikke klare å vente til termin!? Jeg er helt syyyyyk etter å få treffe lillegutt, samt og bli ferdig med denne graviditeten! Helt syyyyyyyykt klar! (Mentalt vel og merke, er ikke klar praktisk enda da .. )

Jeg ooooog!!! Både mentalt og praktisk veldig klar!!! Men med 8 uker til termin håper jeg jo tross alt at han holder seg inne så han får feta seg opp litt til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veldig utålmodig!! Veldig lei av å være gravid. Høres sikkert stygt ut men jeg liker ikke å gå gravid kjenner jeg.. Til tross for null problemer gjennom svangerskapet klarer jeg ikke å nyte det, jeg gleder meg bare helt sykt til denne tiden er over og lillegutt er i armene mine! Er mentalt klar for at han kommer, men ikke praktisk klar helt ennå :p
Han bør jo helst være i magen litt til, men guuuud som jeg gleder meg til han kommer ut ! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tipper alle skjønner at du/dere vil ha en baby som er "ferdig" og vet at det å holde seg inne til uke 37 er best.

Har dager da jeg bare vil at alt skal være ferdig jeg også. Men nå er det ikke lenge igjen dere!

Jaaa!!!

Jeg går rundt å håper at ho kommer før..!

Menstermin er 5.mai og tidlig ul er 6.mai og oul er 16.mai. Ho er litt over gjennomsnittet på str.. Da er det vel lov å håpe at ho kommer i førsten av Mai?:))) hehe

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Jaaa!!!

Jeg går rundt å håper at ho kommer før..!

Menstermin er 5.mai og tidlig ul er 6.mai og oul er 16.mai. Ho er litt over gjennomsnittet på str.. Da er det vel lov å håpe at ho kommer i førsten av Mai?:))) hehe

hihi! Jepp! Hun kommer når hun er klar for det uansett, så å håpe kan vi gjøre i massevis :) :)

Var voldsom forskjell på oul-termin og tidlig ul/mens-termin da... Håper din og tidlig ul stemmer :)

Her er jeg utålmodig pga mye smerter i kroppen, men ønsker heller ikke å føde for tidlig. Så lillemor kan godt vente til etter uke 38, men frem til da har jeg sagt til meg selv at jeg må smøre meg med tålmodighet.

Hun har det best inni magen enda, og prøver å nyte mitt siste svangerskap. Tross litt smerte og plager, så det er noe helt fantasisk å kunne bære frem et barn! Tenk på den jobben kroppen våres har gjort de siste mnd! Det er jo helt utrolig å tenke på!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her er jeg utålmodig pga mye smerter i kroppen, men ønsker heller ikke å føde for tidlig. Så lillemor kan godt vente til etter uke 38, men frem til da har jeg sagt til meg selv at jeg må smøre meg med tålmodighet.

Hun har det best inni magen enda, og prøver å nyte mitt siste svangerskap. Tross litt smerte og plager, så det er noe helt fantasisk å kunne bære frem et barn! Tenk på den jobben kroppen våres har gjort de siste mnd! Det er jo helt utrolig å tenke på!!

Ja, jeg vil heller ikke ha prematur baby. Har sett hvor mye de kan slite med både pusting og amming osv de små. Det er best å bli inne til man er helt ferdig :)

Det jeg gleder meg helt sinnsykt til er permisjon. Jobber fortsatt 100 %, men du og du hvor sliten jeg blir av det.... Jobben får de beste timene av meg for å si det sånn.......

Vil selvfølgelig ikke (!!!!) ha en prematur baby, har bare et syyyyyykt stort ønske om at det plutselig blir Mai, og at jeg slipper å gå over tiden slik jeg måtte sist ..

hihi! Jepp! Hun kommer når hun er klar for det uansett, så å håpe kan vi gjøre i massevis :) :)

Var voldsom forskjell på oul-termin og tidlig ul/mens-termin da... Håper din og tidlig ul stemmer :)
True! Ja håper det:p hihi.. Om så er, er det bare 6 uker igjen :p haha..

Ja jeg vil også bli ferdig nå!! 35 fullgåtte i morgen, så det er uansett ikke lenge igjen, men nå føler jeg at jeg KUN sitter å venter, dermed går tiden sakte! .. Klarer liksom ikke å styre me så mye uten å utløse kynnere .. Baah :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Signerer på denne. Er utålmodig men koser meg veldig med magen. Skal nyte hver dag frem til han kommer:)...Og enda mer når han ligger ved brystet mitt!

Jeg er så lei av å være gravid, jeg hater det! jeg og lillebror får det så mye bedre når han kommer ut. Håper virkelig han vil komme en uke eller to før! Det er til alles beste.
Da blir det slutt på å leve på cola og sterke medisiner!

Venter i spenning, koslig med alt liv i magen. Men gleder meg enormt til å hilse på lillegull... Bare 46 dager til termin!!

Sent from my iPad using BV Forum

å ja må henge meg på denne her,venter sååå i spenning:) er så utrolig klar for å bli ferdig med å gå gravid:)
Skulle gjerne vært ferdig i dag jeg:) Men 6 uker igjen og den uken som gikk med falsk alarm på sykehuset så ser det ikke ut som han kommer med det første.
Tenker på lille 24\7,sjønner ikke helt att det kommer en baby snart..Vår lille baby:) kos:)

Jeg føler meg veldig ferdig med å være gravid, syntes det er vondt og slitsomt nå om dagen. Er 100% klar praktisk nå, men føler bare jeg ikke helt har forstått det enda at jeg skal bli mamma:smiley-ashamed005 Det har alltid vært så fjernt for meg å skulle få barn derfor skjønner jeg nok det ikke før han er i armene mine uansett hvor lang tid det er igjen..
Når det er sagt så håper jeg han holder seg inni magen de siste 5 ukene.
Da kan det også litt mer vårlig ute så jeg kan kose meg masse på trilletur i sola når han endelig kommer:D

Har vært 100% sykemeldt og ganske dårlig hele svangerskapet, så jeg kjenner at det skal bli godt å bli ferdig og bli kvitt de ekstra plagene.. :-) Etter uke 37 kan han gjerne komme for min del.. ;-) Han er større en gjennomsnittet, og er nok godt rustet da :-) Håper jeg slipper å gå over..

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Er så sykt utålmodig! Flere som har en følelse av å ikke klare å vente til termin!? Jeg er helt syyyyyk etter å få treffe lillegutt, samt og bli ferdig med denne graviditeten! Helt syyyyyyyykt klar! (Mentalt vel og merke, er ikke klar praktisk enda da .. )

Enig her! Men da jeg ble innlagt i går pga smerter merket jeg at jeg fikk litt panikk over at vi trenger å montere, pakke ut og vaske div baby ting. Jeg har ikke engang pakket sykebagen, så ma'en måtte hjem for å grabbe et par ting til meg. Men det ser heldigvis ut som om hun ikke kommer ennå ;)

Back
Topp