Utålmodig!

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Flere enn meg som begynner å bli skikkelig utålmodig nå mot slutten? Jeg gleder meg sånn til å møte sønnen min, så dagene og ukene går utrooolig sakte! Så er jeg veldig lei av å ikke kunne ta på meg mine egne sko, sure oppstøt og følelsen av å ikke kunne gjøre ting slik jeg gjorde det før. Må tiden frem mot mars gå fort!!

Både ja og nei. Tenker hun kan komme om 6 uker men samtidig vil jeg holde henne nå. Heldigvis får jeg en sniktitt på mandag da ♥️

Om hun vil komme rett etter januar er ferdig er hun hjertelig velkommen. Trenger ikke vente lengere for min del. Haha. Men det beste for disse små er jo å ligge inne i magen så langt fram til termin som overhode mulig.
håper før 21.februar jeg :-) er så klar for åbli kvitt ubehaget og få sett den lille søte♥

nå er det virkelig på tide for min del :D han e hjertelig velkommen i februar ;) har gått hjemme i svangerskapspermisjon i 5 måneder allerede, det er lenge nok... men på den positive siden har jeg fått slappe godt av, og er nesten ferdig med å handle og gjøre klart hjemme <3

Her har det vært så mye i forbindelse med flytting den siste tiden, så har egentlig ikke rukket å bli utålmodig enda. Ser frem til å få det litt roligere fremover, så da kommer det nok:) Termin om drøye seks uker, så det kommer nok til å gå ganske fort!

Jeg er kjempeklar for småen, men ønsker selvfølgelig at babyen skal godgjøres i magen en del uker til. Uke 38 hadde vært supert :-) gikk 9 dager over sist, er virkelig ikke klar for noe reprise. Jeg trodde at dette svangerskapet skulle fly avgårde siden jeg har ei fra før, men nei. Følte at jeg mentalt har vært i 3. trimester i en evighet, men i virkeligheten så er det bare snakk om 3 uker :-/ det kommer sikkert av at jeg ble stor og tung mye tidligere denne gangen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har alt for god tid jeg.. Stresser ikke med å få babyen min, prøver å spare opp alt av krefter til et år uten søvn. Hehe ;-)

Jeg har alt for god tid jeg.. Stresser ikke med å få babyen min, prøver å spare opp alt av krefter til et år uten søvn. Hehe ;-)
Høres veldig lurt ut! Jeg vet jo hva som kommer, så forstår ikke min utålmodighet. Det blir travelt!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er egentlig ikke så veldig utålmodig i det hele tatt denne gangen. Tida har flydd avgårde og jeg har egentlig ikke rukket noe av det jeg hadde tenkt å kose meg med mens jeg var gravid, så jeg satser på roligere dager fremover hvor jeg virkelig kan nyte mine siste uker som gravid og ettbarnsmamma:) Dette blir den siste gangen jeg er gravid. Gikk 9 dager over termin med førstemann og er godt forbredt på at det skjer igjen.

Er såååååå klar :-) 66 dager til termin <3

Jeg er kjempeutålmodig, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Har jo ønsket meg barn i flere år før jeg faktisk ble gravid, så denne graviditeten føles ut som den har tatt en evighet! Håper ungen kommer litt før, svangerskapet regnes jo som fullgått etter 37 uker, så det holder for meg.
Men det er jo typisk at jeg går over tiden, er jo statistisk sett sånn for førstegangsfødende.

Jeg er ikke klar ennå, han må vente til nærmere termin.
Gleder meg veldig til han kommer, men føler det er mye som må gjøres klart først, pluss at han må vokse seg stor og sterk :)
10.uker Igjen til termin, som skal nytes med jentene mine :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg vil så klart at han skal bli stor og sterk før han kommer, er bare at jeg virkelig skulle ønske dagene gikk litt fortere! :)

Jeg er veldig spent på å treffe ho, og lurer fælt på hvem ho er, hvordan ho er, om ho er lik broren og sånn :) Men jeg kan godt vente litt til jeg altså. Har en del småprosjekter å pusle med, så tida går da fort nok. Og så vil jeg gjerne nyte tida med Oliver siste tida han er enebarn, selv om han i kombinasjon med bekkenet mitt kan være en vrien kombo om dagen!

Gleder meg masse til å få kosa m lillegull, åsså ekstra spennende når vi ikke vet kjønn :)

Men må holde seg inne til termin, har 3 eksamener jeg skal ta først! Så full kjør m læsing før tia...

Her må den lille bare la vente på seg, blir fort nok 2barnsmor likevel! Å DA blir det hektisk!!! :)

Er ikke utålmodig enda. Med storebrødrene var jeg ikke det i det hele tatt heller, hadde ikke tid til at de skulle komme før over termin :P Denne gangen passer det fint om hun kommer to uker før termin egentlig! Både fordi jeg synes det er tyngre denne gangen, det passer bedre i forhold til mannens jobb (han jobber skift og får lengre fri om hun kommer tidligere siden han har friperiode fra dagen etter termin), og i tillegg er vi invitert i både 50-årsdag og bryllup henholdsvis 2 og 9 dager etter termin. Men vi har jo lite innvirkning på når det skjer :)

Jeg går ut i perm til OL, perfekt timet. Håper pjokken holder seg på innsiden til termin, så jeg får tre uker å hvile på. Er så mye med jobb og oppussing at jeg så gjerne tar noen uker fri først, og kanskje faktisk begynne å tenke litt på fødselen og sånn. Og se OL... ;)

Back
Topp