Utålmodig...

cindi

Flørter med forumet
Det er faktisk 9 dager igjen til termin, men allerede så er jeg skikkelig utålmodig. Er ordentlig lei nå, og vil bare komme i gang med fødsel.

Hadde 4 dager med maserier og mensensmerter, men det forsvant igjen, og nå er det INGEN tegn på at det modnes eller at noe er i nærheten av å skje.

Flere som er utålmodige og slitne nå?

Terminen jeg fikk på 3D-ul er på torsdag da. Så kan jo krysse fingrene for at det er sykehuset som har feil, og ikke 3D-legen. :smiley-angelic001

Forstår deg godt!! Jeg har 12 dager igjen og holder på å dø av lengsel etter å få se, holde og kose med henne! <3
Har ikke hatt et fnugg av tegn til at noe som helst er på gang, så jeg er egentlig forsont med at det kan ta tid. Forstår at du som har hatt så masse småtegn på at noe er i gjerde er enda mer utålmodig!
Lykke til vertfall :)

Skjønner deg godt! Her kommer keiseren 10dager før termin så slipper unna usikkerheten med å evt gå overtid. Noe jeg er veldig glad for. Håper det ikke er lenge før du har babyen i armene. Her er det kun 6 dager igjen :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vært utålmodig i et par uker nå, termin i morgen og hatt masse modningsrier siden fredag så håper noe er i gang snart

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er litt som å vente på bussen som aldri kommer når det er skikkelig snøfokk og 20 minus ute. laughing7
Selv om et minutt fremdeles er et minutt, så føles det som en time.

Har gått med mer eller mindre konstante kynnere siden lørdag , så kan godt si jeg begynner å bli litt utålmodig jeg og :p Men vi får vel bare krysse fingrene for at de søte små vil ut på ordentlig snart da :)

Har gått med mer eller mindre konstante kynnere siden lørdag , så kan godt si jeg begynner å bli litt utålmodig jeg og :p Men vi får vel bare krysse fingrene for at de søte små vil ut på ordentlig snart da :)

Skjønner den. Man får liksom forhåpningene opp når man har tegn på modning. Også bare forsvant det for min del. Daaaa døde motivasjonen og pågangsmotet litt.
Blir gaaaal av å vente :happy6

Komme så lille vennen!!

Jeg er også utålmodig, men det ble jeg etter jeg fikk vite at jeg har 4-5 cm åpning (på torsdag), og at jeg skal bli satt igang på førstkommende torsdag. Er fortsatt 23 dager til termin i dag da :P

Har også gått med kynnere og masrier i noen uker:( hver gang de er litt ekstra sterk blir jeg håpefull, også skuffa når det forsvinner igjen.... baaaaaah......:mad: en smule dritlei ja. Har termin på fredag, men med min flaks så må jeg vell gå ei eeeeeeevihet på overtid:confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og der våknet man igjen...

Gikk og la meg tidlig i kveld, i håp om en god natts søvn. Men våknet etter tre timer, og fikk ikke sove igjen. Kjipe kroppen! Tiden går liksom ikke noe fortere av at man sitter våken om nettene...

Back
Topp