Utålmodig! :)

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Er det fler enn meg som begynner å bli veldig utålmodig? Er i uke 26, og vil mer enn noe annet enn at tiden skal gå fortere enn noen gang! Jeg gleder meg virkelig til fødselen, som små barn gleder seg til pakkene på julaften ;) Flere som er utålmodige? :p
 
jeg er utålmodig, men vil ikke ha henne ut før hun er klar, og jeg er klar :p fødselen ville jeg nok helst vært foruten.
 
Jaaa, utålmodig. Syns hele livet står på vent med denne graviditeten fra helvete. Vil bli ferdig!
 
Ååå, kjenner at jeg begynner å bli utålmodig ja :)!
Er 28+1 så føles ut som eeeeevigheter til han kommer !! Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er sånn passe :p Vil ha litt tid med kun meg, mannen og guttungen før vi blir 4 :)
 
Ja - nå begynner jeg å glede meg noe innmarig, men er laaang tid igjen, og jeg har myyye å gjøre før han kommer. så er bare bra tiden går sakte. Han får ikke komme før i januar :)
 
Jeg syns tiden går altfor fort! Det er bare 11 uker +/- igjen og jeg føler tiden løper ifra meg. Men guuuud som jeg gleder meg til fødselen er over og bekkensmertene fra helvete gir seg...!
 
Akkurat nå syns jeg det går litt sakte. Skal til legen i morra og gruet meg lenge til timen så blir godt å bli ferdig med den. Gleder meg bare til å komme godt inn i november slik at jeg kan ordne alt til bebisen uten at folk syns det er tidlig. Og så skal jeg nyte og kose meg i desember. Så da håper jeg tiden går akkurat passe:)
 
Har veldig lyst til å bare bli ferdig med alt. Gleder meg til jeg ikke har en mage som er i veien ogjeg kan reise meg opp normalt igjen. Men vil ikke at ungen skal komme før i januar fordi om:p
 
Merker at jeg begynner å bli utålmodig også!! Er lei av å føle meg som en skilpadde som kaver på ryggen når jeg skal snu meg eller reise meg og ikke får med meg hele kroppen rundt!:p haha! Jeg gruer meg helt sykt til å føde, men kjenner at jeg vil ha han ut snart også!:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Gleder meg veldig til å få ho ut no, spesielt idag - klarte å spille på meg kynnere på korpsøvingen i kveld :p Kjenner at det er på tide med permisjon etter Siddis Brass neste helg :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Utålmodig her og.... både fordi jeg gleder meg til å treffe babyene mine men også fordi jeg er lei lei lei av å føle meg så dårlig hver eneste dag og ha så mye vondter. Så det skal bli deilig å være ferdig :) også blir det så fint å bare kunne titte på dem og se at de puster, har nemlig to som har en tendens til å sparke der jeg ikke kan kjenne det, noe som friker meg ut til stadighet...
 
Blir spennende å se hvem som blir født før. Er nok en del som kommer i desember. Tenk oktober er snart ferdig!
 
Blir spennende å se hvem som blir født før. Er nok en del som kommer i desember. Tenk oktober er snart ferdig!

Ja!! Blir gøy når vi begynner å se masse tråder som heter ting som "jeg har født!" osv :) men forhåpentligvis kommer de ikke på en stund enda ;)
 
Ja!! Blir gøy når vi begynner å se masse tråder som heter ting som "jeg har født!" osv :) men forhåpentligvis kommer de ikke på en stund enda ;)
Håper de fleste kommer seg over 37 uker slik at barna ikke er premature. Men helt enig med deg, det blir morro med slike titler. Synes bare det er litt rart at man blir høygravid før barna er over prematur alderen. Hmm
 
Håper de fleste kommer seg over 37 uker slik at barna ikke er premature. Men helt enig med deg, det blir morro med slike titler. Synes bare det er litt rart at man blir høygravid før barna er over prematur alderen. Hmm
Enig!!! Gikk et lite støkk i meg i går, det er stooooor forskjell på om lillegutt kommer den 12.desember fremfor 12.januar:p Men han får komme når han vil, mamma og pappa vil hilse på :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra, i dag er det 100 dager igjen til termin! :D

Ja, vi håper også at mini holder seg på plass til etter nyttår :)
 
Jeg er utålmodig ja, men foretrekker å vente til terminen:)

Uansett Det skal bli deilig å møte lillegutt.

Fra mobil enhet
 
Back
Topp