Utålmodig??

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Jeg tar meg selv i å tenke på jentene hele tiden. Vel, nesten hele tiden.
Det er på en måte litt "plagsomt"? :P

Jeg tenker på livet med dem i armene mine. Jeg gleder meg sånn til å møte dem og tenker på fødselen, og hvordan jeg gleder meg.

Er så fryktelig utålmodig, skulle ønske jeg kunne spole tiden frem. :) Heheh!

Jeg vet jo at jeg skal kose meg med svangerskapet, men herregud som jeg gleder meg! :P Hehe!

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men følte for å skrive det. Ha en fin dag videre, jenter. :)

Jeg har det på samme måten.. Jeg tenker ikke på stort annet ;) Og gleder meg helt vilt til de har kommet.. Ser for meg fødsel og når vi kommer hjem og den første tiden.. Men blir nok noe annet når det faktisk skjer ;)

Jeg også gleder meg til å møte prinsessen min! Før kunne jeg aldri tenke meg å ha barn, men nå, når hun snart er her, åååååh som jeg gleder meg til å bli mamma. <3 Se hvordan hun ser ut, hvordan hun oppfører seg..

Jeg er ikke utålmodig i det hele tatt jeg..
Kommer ikke til å begynne å handle inn noe før etter uke 30, og priser hver dag som lille prinsesse er i magen :)

Jeg gleder meg veldig til å få se de små, kose dem og passe på dem (på en annen måte en vi gjør nå). Jeg håper de blir i magen så lenge som mulig, men ønsker at tiden fram til de er klare til å komme ut skal skyte fart :P

Jeg gleder meg aller mest til å ikke være gravid lenger, hehe.. Noe så forferdelig som denne runden her (3. gang). Men det blir helt sikkert kos når lillebror er på plass også, altså!

JA! Jeg er utålmodig! Veldig! Er utålmodig etter å klare å spise et måltid mat uten å bli kvalm, etter å kunne dusje uten å være utslitt og svett etterpå (at jeg da kanskje ikke har tid til å dusje så ofte jeg vil osv, er en HELT annen sak!), er utålmodig etter å bli kjent med, og se hvem som skjuler seg inni magen min, etter å være mor, og etter at samboeren skal få lov til å være far. Hadde de neste fem mnd egentlig vært en mnd, hadde jeg vært fornøyd!

Godt å se at jeg ikke er alene! Hihi! :D

Back
Topp