Utålmodig

helene7

Forelsket i forumet
Sist gang hadde jeg termin den 9. Nå har jeg den 22 og kjenner hvor utålmodig jeg er. Her er dere i uke 12-13-14 og jeg er bare 10+5. Uansett hva jeg gjør har jeg ikke sjans til å ta dere igjen, og føler tiden går så trengt. Jeg har en teori om at det er bittelitt morsomere å ha termin tidlig i måneden når man er med i en termingruppe.

Jeg tenker også det samme som deg, nå har jeg termin 15mars. Men forrige gang hadde jeg termin i slutten av mnd, selvom det "bare" er snakk om noen uker, så føler man at man henger etter. Det var litt godt å snike i køen og føde en uke før tiden da ;-) for da hadde man brått tatt igjen de stakkars jentene som gikk på overtid. Hehe ;-)

Hehe
Har alltid hatt termin i slutten av måneden. Er faktisk tredje gang på rad som jeg har termin 28/29. mars :D

{Sent from my iPhone}
*2003 *2005 *2012 *2014

Sist hadde jeg termin den 27. juli, så skjønner akkurat hva du mener ;-) Nå har jeg termin 10. Mars og føler meg litt forran ja :-P Men uansett er det ikke mange ukene mellom oss :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 10+3 her. Syns også tida går fryktelig tregt.. Kanskje det er de magiske 12 jeg venter på ;)

Jeg har termin 7. mars og tenker at det må være ganske deilig å ligge noen dager/uker bak, jeg :p Dere får jo en ekstra "Åååh, jeg gleder meg til jeg er i uke 12!" og dere er jo mer forberedt på kommende plager osv siden vi "oppdaterer" dere om hva som kan skje ;p Men skjønner så klart at det ikke er kjempekult å føle seg som den siste i køen da.

Jeg har i hvert svangerskap hatt termin omtrent midt i månden, så blitt flyttet til senere ved oul, og gått på overtid i tillegg, så jeg har endt opp som en av de som føder sist, det er ikke gøy, spesielt når det er så mange som sniker...
Men når man har nådd 12 uker og etter oul i det minste så spiller det ikke så stor rolle. Om du synes det er ille, så får du snike hos april, da blir du jo en av de første. ;)

Forstår hva du mener. Jeg har termin 26.mars og føler jeg henger langt bak alle ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er veldig enig med termin 20 mars. Hadde sist 30 september, og kunne jo vurdert å hoppe inn i oktober. Da han ikke kom før 8 oktober alikevel.
Forstår også tanken om at vi med sein termin blir forbredt på hva som kan komme i ukene framover, men det går begge veier. Tror nok det gjever seg litt ut når vi alle er 16- 21 uker på vei. Alle har jo individuelle svangerskap.

Samme her. Hadde 15 sist, og nå 28.
Alle prater om over uke 12, små spark, mager som vokser og snart oul. Og jeg er bare 9+5...
Blir nesten litt misunnelig:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Ja, og når mars kommer vil alle ploppe ut unger i hytt og pine her, mens vi "trege" kommer til å vralte utålmodige rundt enda i lang tid...
Men vi får våre herlige små alle sammen til slutt da:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Jeg hadde termin i midten sist, endte opp helt i slutten, så er sånn sett fornøyd med å være tidlig nå, for da ender jeg vel opp i midten :) kommer utvilsomt til å bli passert på målstreken av mange her inne :p

Jeg har jo i slutten av mars/ begynnelsen av april. Men jeg syns det er kjekkere å være her på mars forumet. Dere ligger forran meg og jeg vet at det dere forteller om snart blir min tur å oppleve! Det forbereder meg å får meg til å glede meg ekstra ;) hehe.. smak å behag ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bedre det å føde før tiden ;) Eg hadde termin 10. februar sist og huske eg va så sure på slutten der når eg gjekk på overtid og alle andre fødte uuuuker før tiå :P

Back
Topp