Utålmodig!!!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg som ikke har vært det grann utålmodig og som har kost med med fri og muligheten for ro, er de siste dagene blitt MEGA utålmodig- og det irriterer meg! Hver morgen våkner jeg like gravid og like skuffa!! Hvorfor kaste bort tida på dette tullet? Det blir jo hektisk nok med tre små i huset så egentlig burde denne tiden nytes Max!!

Hva gjør du for å nyte denne siste tiden?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Dette er akkurat som jeg skulle skrevet det selv!
Prøver å bruke tid med de to jeg har, sove litt ekstra, gjøre litt smått i Hagen. Men har siste uka vært helt på felgene nå. Vært litt mer energi siste to dagene...

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Dette er akkurat som jeg skulle skrevet det selv!
Prøver å bruke tid med de to jeg har, sove litt ekstra, gjøre litt smått i Hagen. Men har siste uka vært helt på felgene nå. Vært litt mer energi siste to dagene...

Venter en gutt 1. Juli 2013!
Det er jo en trøst at man ikke er alene! Hagen koser jeg meg med også- og det slo meg at jeg egentlig burde få ordnet med srlvannning i drivhuset før jeg medlemmer- kanskje et prosjekt for kommende uke;)

Jeg synes all lek og aktivitet med minsta er et ork.. kan ikke få fort nok å få denne kroppen tilbake å bli en "skikkelig" mamma igjen. ..

Kom ut kom ut!!!!

trøtt,sliten,forstoppet,halsbrann,kynnere,dårlig søvn...... ja dagene er ikke akkurat fylt av spenning,god form osv...jeg er skutt etter og ha vasket over stuegulvene og da blir det også liksom tiltak... Måtte de siste ukene gå super fort for oss alle <3

Jeg har vært i veldig dårlig form frem til nå. Endelig ga kvalmen og oppkaste seg for en liten uke siden. Det var vært sinnsykt deilig og jeg burde bare nyte tiden nå med fint vær og storebror som er i rivende utvikling. Men jeg kjenner meg så godt igjen, er så utålmodig jeg kunne krabbet oppover veggen!! Og jeg har en hel mnd igjen til termin, men han må bare komme før det hvis ikke så forgår jeg ganske enkelt! Det tar så mye energi og tankevirksomhet å gå sånn. Og det er ikke slik at jeg ikke har ting som svært gjerne skulle vært i orden før nestemann kommer, men det hjelper liksom ikke noe.

Men jeg mener å huske at denne utålmodigheten og rastløsheten var en del av "modningen" sist. Så kommer virketrangen HELT på slutten :-)

Jeg har sovet masse denne helgen men i dag har jeg også måtte rydde litt + støvsugd rommet til prinsessa før hu kom hjem fra faren. Da gråt jeg og var så fortvila der jeg lå på alle fire og støvsugde under senga.
Skulle gjerne ramsa opp all verdens banneord men er så forbanna jævla lei alle kynnere og den helsikes magen som er i ''veien'' for alt jeg forsøker å skulle få til. :(
Helsikes ryggen som skriker hver gang jeg bøyer meg for å plukke opp noe eller drive med oppvask/ vaske maskinen.

Hos meg ble jeg FRYKTELIG lei for 5 uker siden når jeg fikk pollen problemer, astma som forverret seg og generelt gravid plager som mye sure oppstøt, føler meg konstant stor og kramper. Sov nesten ikke osv. Har vært SUPER utålmodig frem til denne helgen. I dag er det nøyaktig 5 uker til termin og siden de enten tar keisersnitt eller planlegger fødsel (fortsatt litt usikkert) så vil det si at innen 35 dager sitter jeg her som 3 barns mor og jeg føler meg mentalt overhodet ikke klar.... Så lenge denne følelsen ikke går over skal jeg NYTE dagene!

Måtte bare dytte denne oppover, for i nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig. Klarer ikke å fokusere på noe som helst annet enn å vente på tegn på fødsel. Tiden går utrolig sakte når man blir så ensporet i tankegangen. Skulle egentlig på sommeravslutning med klassen til eldste jenta i dag, men måtte sende henne avgårde med familien til en venninne i steden. Avslutningen skal være ute på et friluftsområde, usikker på hvordan det er med doer der og man må gå noen meter for å komme dit fra parkeringsplassen. Det funker rett og slett ikke i dag :( Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke kan følge henne selv, men godt hun fikk være med familien til venninna.

Føler meg låst her hjemme og savner å kunne bevege meg litt og komme meg ut :(

Aah.. Er også så ufattelig utålmodig!! Klikker snart.. Er så lei av å bare ha EN tanke i hodet hele tiden!!!!!!! Rimelig frustrert her altså!!

Jeg har funnet ut at det hjelper litt å være sosial. Invitere til besøk hele tiden! Gjerne venner som ikke har barn. Se en film, for eksempel babies den er knall god og høyst relevant for tiden :-) Hjelper også litt å gå tur mens jeg hører på musikk :-) I dag har jeg klart å distansere meg litt fra det....Håper jeg klarer det av og til innimellom, er så utrolig slitsomt å gå og bare kjenne etter! Og de siste to dagene har jeg ikke kjent noenting! null, niks, nada!!!! Hadde andre timen med modningsakupunktur i dag, se om ikke det hjelper litt....

Jeg har funnet ut at det hjelper litt å være sosial. Invitere til besøk hele tiden! Gjerne venner som ikke har barn. Se en film, for eksempel babies den er knall god og høyst relevant for tiden :-) Hjelper også litt å gå tur mens jeg hører på musikk :-) I dag har jeg klart å distansere meg litt fra det....Håper jeg klarer det av og til innimellom, er så utrolig slitsomt å gå og bare kjenne etter! Og de siste to dagene har jeg ikke kjent noenting! null, niks, nada!!!! Hadde andre timen med modningsakupunktur i dag, se om ikke det hjelper litt....
Jeg møtte en gammel venninne i dag og timene fløy, det var kjempe kos. Tilbake på sofaen ligger jeg her og er utålmodig.... Kan jeg ikke bare NYTE dette?!?!?!

Jeg finnes ikke utålmodig, og det irriterer meg litt, for føler at det er det siste jeg mangler for å glede meg skikkelig. (På en måte)
Men det kommer nok etterhvert, nå har jeg så mye å gjøre og tenke på, så babymagen detter litt i 2.rekke nå...

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Back
Topp