Utålmodig?

Sane

Glad i forumet
Begynner du å bli utålmodig på fødselen? Har først gått opp for meg nå at jeg faktisk skal føde rett rundt hjørnet. Dagen man har ventet på i 9 mnd er snart her, merkelig!

Jeg skal bli satt i gang i morgen, men har ikke gått helt opp for meg enda. Klarer ikke helt å glede meg så mye enda, siden forrige fødsel endte med en livløs unge (som i dag har det bra). Men tanken på at hele svangerskapet fortsatt kan ende dårlig gjør at jeg ikke helt klarer å glede meg. Vil bare ha alt overstått...

Jeg skal ha keisersnitt til uka! Skal bli så gla når alt er over og lillegutt er i armene våre...

litt kansje :P er ikke gått helt opp for meg heller at vi snart har en liten prins i armene våre :P men blir jo sååå hærlig med masse babykos <3

Ja, i går begynte jeg å merke at jeg er utålmodig. Har gått helt fint frem til da, men nå vil jeg så inderlig bli ferdig og møte den lille huleboeren :)

nei ikke så utålmodig her, gleder meg såklart til å ha babyen hos meg, men gruer meg til fødsel så jeg har det ikke travelt med å få ham ut!

Jeg lovte meg selv å ikke være utålmodig før midten av januar siden jeg har termin i slutten. Og NÅ er jeg utålmodig :P
Vil så gjerne bli ferdig og begynne den nye hverdagen, men holder humøret og pågangsmotet oppe. Har jo enda 1,5 uke til termin :)

Ikke så veldig. Tenker på at han er ute om maks 11 dager.. Rart å tenke på.. Tenker selvf. Innimellom at jeg ønsker meg nnaturlig fødsel! Men ikke vits å tenke og drømme for mye, for det er ikke jeg som er sjefen i dette tilfellet;) Men det gjør det jo kjempe spennende å ikke ha peil når og hvordan det skjer..og den spenningen overgår tålmodigheten og leie tanker

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Jeg er klar som ett egg, så han sksl bare komme

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sender en dose tålmodighet til dere alle;)
Det er uansett ikke lenge igjen for januarbabyene, sikkert ikke det beste å høre om du er dritlei...men det er ikke lenge!:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg fikk for 3 uker siden, men var veldig utålmodig den siste mnd selv om han kom 17 dager før tiden! :p
så jeg skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige nå! Men virkelig verd å vente på ^^ <3

Back
Topp