Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Begynner du å bli utålmodig på fødselen? Har først gått opp for meg nå at jeg faktisk skal føde rett rundt hjørnet. Dagen man har ventet på i 9 mnd er snart her, merkelig!
Jeg skal bli satt i gang i morgen, men har ikke gått helt opp for meg enda. Klarer ikke helt å glede meg så mye enda, siden forrige fødsel endte med en livløs unge (som i dag har det bra). Men tanken på at hele svangerskapet fortsatt kan ende dårlig gjør at jeg ikke helt klarer å glede meg. Vil bare ha alt overstått...
Jeg lovte meg selv å ikke være utålmodig før midten av januar siden jeg har termin i slutten. Og NÅ er jeg utålmodig
Vil så gjerne bli ferdig og begynne den nye hverdagen, men holder humøret og pågangsmotet oppe. Har jo enda 1,5 uke til termin
Ikke så veldig. Tenker på at han er ute om maks 11 dager.. Rart å tenke på.. Tenker selvf. Innimellom at jeg ønsker meg nnaturlig fødsel! Men ikke vits å tenke og drømme for mye, for det er ikke jeg som er sjefen i dette tilfellet Men det gjør det jo kjempe spennende å ikke ha peil når og hvordan det skjer..og den spenningen overgår tålmodigheten og leie tanker
Sender en dose tålmodighet til dere alle
Det er uansett ikke lenge igjen for januarbabyene, sikkert ikke det beste å høre om du er dritlei...men det er ikke lenge!
Jeg fikk for 3 uker siden, men var veldig utålmodig den siste mnd selv om han kom 17 dager før tiden!
så jeg skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige nå! Men virkelig verd å vente på ^^ <3