utålmodig!

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Jeg vil så gjerne føde nå, akkurat nå! Helst igår. Blir veldig misunnelig på alle dere som har født

Ja, eller forleden dag !!!! *lei*

Vi har lov å være lei nå! 40 uker er lenge. I går var dagen helt grusom. Var mildt sagt drittlei og utrolig klar for å føde!

Men vi får tenke på hvor heldige vi faktisk er som har fått gå "helt til termin". Er ikke alle som er så heldige

Christine1989 skrev:
Vi har lov å være lei nå! 40 uker er lenge. I går var dagen helt grusom. Var mildt sagt drittlei og utrolig klar for å føde!

Men vi får tenke på hvor heldige vi faktisk er som har fått gå "helt til termin". Er ikke alle som er så heldige

Signerer

Jeg er så spent nå liksom! Hvordan hun ser ut, hvor stor hun er, hvem sin nese hun har arva.. Og ja! Rett og slett alt!

Tessa90 skrev:
Jeg er så spent nå liksom! Hvordan hun ser ut, hvor stor hun er, hvem sin nese hun har arva.. Og ja! Rett og slett alt!

Samme her! Veldig! Gleder meg til å treffe den lille personen som har bodd i magen så lenge

kjenner det selv - utålmodig :p  og jeg har 3,5 uke igjen til termin... blir kanskje litt ektra "opphengt" i at det skal skje noe når jeg er ofte på forumet - glemmer å leve vanlige dager, hehe... ;) Og igår gikk jeg med konstante kynnere hele dagen, og litt riv og stikk nedentil.. har gjort det lenge, men igår holdt det på i ett - får litt forventinger - og vanskelig å tenke på no annet.... Men det er jo for tidlig å forvente noe ennå for meg!

Jaa vi har lov å være litt utålmodige nå altså, nærmer seg jo med stormskritt for oss.. Bare 16 dager igjen her, og det er jo egentlig ikke lenge, men når man venter på noe så blir det lange dager uansett.. Men som hun oppi her skriver, vi skal være glad vi går til så nærme termin som mulig, og slippe ukesvis/mnd på sykehus med en for tidelig født baby..
Men ja, er såååå spent på å treffe den lille frøkna, ultralyd dama sa jo nå sist at denne frøkna hadde mye hår, så er veldig spent på det...

Back
Topp