Utålmodig

bakemamma

Elsker forumet
Er en smule utålmodig om dagen.. Nyter veldig det å kjenne spark, men gleder meg enda mer til å få se den lille igjen snart. Den 23. februar skal vi på ny UL, for vekstestimering. Håper vi får vite sikkert hva kjønnet blir da :-)

Men fram til da har jeg lyst til å gjøre enda mer for å bli ferdig med rommet.
I dag har jeg sortert ut klær, sånn at jeg kan starte med å vaske alt i fra str. 50 til og med str. 70. I en annen eske har jeg samlet fra str. 74 til og med str. 90.
Har også funnet fram vaskekluter, gulpekluter og sengetøy. Hadde det ikke vært så altfor tidlig, så skulle jeg gjerne ha redd opp senga :-p Men... Det må nok bare vente til siste liten tror jeg. Hvis jeg klarer da ;-)

Forhåpentligvis vil de siste tinga vi trenger komme i hus i løpet av februar, så da blir i alle fall rommet helt ferdig innreda :-D

Kjenner meg igjen, forrige gang var alt ferdig veldig tidelig,  men prøver å ta det litt mer med ro denne gangen, formen er såpass dårlig at det frister ikke gjøre så mye annet enn å ligge på sofaen om dagen.. Men jeg kjenner at nå, nå må keg bare snart, har masse tøy hos mamma og pappa, som de har lagret for meg, så tenkte å hente det til helga.. Vogna er tatt ut av boden og står nå på babyrommet, snuppa mi synes jo å det er gøy å få være med på å finne frem ting, ho gleder seg ekstremt til å bli storesøster.. 
Vi skal ha ny tapet på rommet, en vi kan male på, og navnet til jenta vår skal skrives med sjablong på veggen.. 

Har lissom ikke fått mulighet til å begynne å innrede noe rom enda.. er fortsatt på husjakt og bor for øyeblikket hos foreldrene mine i ukene og svigerforeldre i helgene (da er mannen hjemme).. Men det vil ikke si at jeg ikke har lyst!! Åhh, dør etter å ha noe jeg kan ordne til før babyen kommer!! Håper vi finner oss et hus før det "blir for sent".. har for øyeblikket et hus i sikte da, skal i banken i morgen å høre hvor langt vi eventuelt kan gå, så det blir spennende!! Kanskje vi er huseiere allerede denne uka?!! Hmm.. må passe meg litt for å gire meg opp, er så fort gjort å bli skuffa! Har allerede vært gjennom et par hustap ved budrunde :/ 
Har kjøpt vogn da, så skal hente den i Sverige i løpet av dagene :D 

Aprilblomsten skrev:
Har lissom ikke fått mulighet til å begynne å innrede noe rom enda.. er fortsatt på husjakt og bor for øyeblikket hos foreldrene mine i ukene og svigerforeldre i helgene (da er mannen hjemme).. Men det vil ikke si at jeg ikke har lyst!! Åhh, dør etter å ha noe jeg kan ordne til før babyen kommer!! Håper vi finner oss et hus før det "blir for sent".. har for øyeblikket et hus i sikte da, skal i banken i morgen å høre hvor langt vi eventuelt kan gå, så det blir spennende!! Kanskje vi er huseiere allerede denne uka?!! Hmm.. må passe meg litt for å gire meg opp, er så fort gjort å bli skuffa! Har allerede vært gjennom et par hustap ved budrunde :/ 
Har kjøpt vogn da, så skal hente den i Sverige i løpet av dagene :D 

Lykke til med huskjøp Håper dere får dere et hus før den lille kommer :)

Er utolmodig selv! Går bare hjemme om dagen, så tida går sakte..
Er såå utolmodig etter å dra på 3D om en uke! Vil sjekke at det faktisk er ei jente, og se henne igjen :)

Her er ingenting klart enda :-/ Skal å kjøpe ny madrass til uka for å få luftet den skikkelig. Ellers ligger klærne fortsatt på loftet, vogga er på østlandet og vognbaggen hos ei venninne :-p Stresser ikke heelt enda.

Uff, jeg har ikke gjort stort, jeg.. har sortert noe av tøyet etter gutten vår - men bare kastet og gitt bort endel. Er fortsatt sortering igjen.. han hadde ikke mye kjønnsnøytralt, og det er ikke alle klærne etter han jeg ønsker å bruke på ei jente.
Vogna står i barnehagen, så jeg må på et tidspunkt få hentet den og renset den samt bytte over til badgelen. Vi brukte vogna som seng til gutten vår de første dagene, blir vel til det igjen.
Og så må vi få kjøpt ny madrass til senga, korthåret lammeskinn og et par flere sengesett + laken. Puh... tror ikke jeg skal få problemer med å få ukene til å gå!

Aprilblomsten:
Lykke til med huskjøp :-D

Forrige gang var jeg ikke ferdig når vi kom hjem fra sjukehuset.. Kom hjem og skrudde sammen møbler, og det skjer ikke igjen vet jeg ;-)
Tror nok grunnen til at jeg er så veldig utålmodig er fordi jeg er hjemmeværende... Da kommer lissom denne rede følelsen ekstra fram. Sambo kaller meg nå bare for rugemaskinen ;-)

Jeg er glad jeg jobber fullt, for ellers hadde jeg hatt samme feelingen som deg........dagene går og om kvelden etter mini er lagt så er det ikke mye energi igjen. Gleder meg til å begynne å sortere klær og ordne ting.

Back
Topp