Utålmodig

djune

Glad i forumet
Åhh, jeg kjenner det på hele kroppen at jeg er så stressa (i positiv forstand) i forhold til denne graviditeten. Er alt jeg klarer å tenke på om dagen, og sover dårlig om natten fordi tankene bare kverner og kverner [8|] Sist gang fant jeg det ikke ut før jeg var 10 uker på vei (egentlig 12, for ble satt to uker frem), så denne gangen går ting så treeeegt!

Vi hadde ikke tenkt å fortelle familien det før jeg nærmet meg 12 uker eller i hvertfall til etter første legekontroll, men nå fant jeg ut at legekontoret jeg bruker har ferie i hele juli [:-] Så da blir det ingen kontroll på meg før jeg er minst 13 uker på vei da, og jeg som helst ville ha fått en tidlig ultralyd denne gangen siden det er en bitteliten sjanse for at jeg kan være lenger på vei enn jeg tror.. Så typisk!

Sjekket opp pris på privat UL i nærheten her, men de 1000 kr sparer jeg heller til en 3D ultralyd senere hvis alt går bra.. Gah, gi meg tålmodighet hehe.

Hihi ja tålmodighet hadde vorre en fin ting å hatt... Det skorte desverre på det heri gåren oxo[:)]

Hmm kansje æ oxo sku ha bestilt time te legen min, tenkte egentilg æ sku ta det i dag vest det går bra på UL[8D]

Jeg kjenner igjen den ja.
Hvis det er liv i magen, så er jeg 6 uker på vei, og jeg har 6 uker igjen til vi kan fortelle det [;)]

Back
Topp