utålmodig

gladlaksen

Glad i forumet
Ser for meg at jeg går inn i de lengste ukene i mitt liv nå hvis ikke lillegutt snart kommer. Er helt opphengt i fødsel og klarer nesten ikke å tenke på noe annet[:'(] Og nå i påsken er jo alt stengt, alle jeg kjenner er stort sett på ferie så jeg er hjemme sammen med mannen og snuppa. Det er jo egetnlig kjempe koselig, og storkoser meg med den siste tiden jeg har henne alene uten en liten gutt som sloss om oppmerksomheten, men jeg vil ha han ut!!!!! Er sjeleglad butikkene er oppe imorgen, da har jeg noen planer for ting vi skal. Mannen tok med mini i svømmehallen idag og siden slimproppen har gått så kan jeg jo ikke bade. Trodde jeg skulle gå på veggene når jeg var her helt alene.

Jeg vil føde!!!! Og om jeg skal bli satt igang er det først 2. mai.. haha. kommer til å være grønn i trynet innen den tid.

Huff, det er forferdelig å vente sånn!!!

..MEN jeg har på følelsen av at "alle" som blir så inni granskauen utålmodige ofte føder innen få dager.[;)]

Jeg også. jeg har termin 24 april så nei jeg skal ikke ha noe mai barn.
hehe
jeg skal løpe trapper og vaske vinduer bare for å dytte henne ned og ut hehe[:D]

For to kvelder siden så ble jeg også plutselig fryktelig utålmodig!! Slitsomt vettu... Jeg som hadde bestemt meg for at det skulle jeg ikke bli [8D] og iallefall ikke FØR termin...

ORIGINAL: *snuppa

Jeg også. jeg har termin 24 april så nei jeg skal ikke ha noe mai barn.
hehe
jeg skal løpe trapper og vaske vinduer bare for å dytte henne ned og ut hehe[:D]

Huff kjipt å være lei alt nå. Jeg har termin 9 april og dro på påskeferie for ikke å bli lei. Funket det:-) Men er bare 1 1/2 time kjøring til sykehuset. Men du kan bade for det om slimproppen har gått fikk jeg beskjed om av sykehuset, bare når vannet har gått at man ikke kan gå i svømmehallen. Så jeg har badet i stampen hver dag i påsken. Bare et lite tips så du sliper å sitte hjemme alene neste gang:-)

Jeg og er så utrolig klar for å få han ut[:D] Trodde faktisk fødselen begynte her om dagen, men var vel bare forberedelses rier el noe=/ Når venninnene mine arrangerte babyshower for meg helt i begynnelsen av januar, skulle vi alle gjette 2 datoer vi trodde han skulle komme.. Jeg gjettet 2.april og 18.april, ser ikke ut som det blir i dag og håper inderlig ikke det blir 18.. Hadde liksom et lite håp på i dag..[:D] Men men, max en måned hvertfall:P

Godt det er fler enn meg som holder på å bli sprø[8D][&:][:@][:(][:D][&o]

Jeg er skikkelig utålmodig jeg og!! er jo lenge til termin, som er den 20! lovte meg selv å ikke bli lei før termin denne gangen, men det er jeg gitt!! skikkelig dritt lei faktisk.. [&o]

Var en stund veldig utålmodig. Så fikk jeg "dårlige" nyheter, nå venter jeg bare til 12 april.

Back
Topp