To tette?

PP6 - CD 22 - 5 DPO
Så deilig det er å være i DPO-land nå, er veldig fornøyd med at syklusen min ikke har tullet denne runden! :happy:

Fikk bekreftet el med tempen, så ting ser bra ut enn så lenge. Har bare én tidligtest liggende nå og har ingen intensjoner om å kjøpe flere. Må fint vente til 10 DPO før jeg tester denne gangen. 10 DPO havner på 01.des for meg så krysser fingrene for et julemirakel :santa

Av symptomer så langt har jeg vært veldig oppblåst. I går hadde jeg litt vonde stikninger i livmorområdet, nok til at jeg faktisk stoppet opp og kjente det til tross for at det var kjempetravelt på jobben. Cm er kremete. Forsøker å ikke legge for mye i det da jeg ble veldig skuffet sist. :confused005

Skal pynte til jul i helgen, så gleder meg skikkelig til det. Det gjør disse mørke vinterdagene mye lysere! :happy093
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201126-104348_Premom.jpg
    Screenshot_20201126-104348_Premom.jpg
    18,5 KB · Visninger: 44
Det er virkelig ikke lenge til 1.desember! Krysser fingrene for deg, altså :)
 
PP6 - CD 25 - 8 DPO
Da er julepynten kommet opp og jeg er veldig fornøyd. Må le litt når jeg ser på juletreet, for føler det er en visuell representasjon av kontrollfriken i meg :hilarious: Kun rødt og gull, glitteret deler treet i 4 like store biter, ikke noe tull. :rolleyes: Tror jeg må nyte å ha juletreet litt minimalistisk før jeg får barn som kommer med diverse kreasjon de vil henge opp. Ikke at jeg tror jeg vil ha noe imot det da :p

Ikke så mange dagene igjen før første test nå heldigvis. Blir veldig spennende. Har hatt blodtilblandet cm siden 5 dpo, så om dette ikke er graviditet så tror jeg at jeg må til legen for å få sjekket meg. Er ikke vanlig for meg å spotte så lenge før mens. Mulig det er noe tull med progesteronet mitt etter aborten? Ikke godt å si. :nailbiting: Ellers er jeg veldig trøtt om dagene, har til og med sovnet på sofaen, noe jeg ikke kan fordra. Håper virkelig at det kan bety at det skjer noe. :smiley-angelic001
 
PP6 - CD 25 - 8 DPO
Da er julepynten kommet opp og jeg er veldig fornøyd. Må le litt når jeg ser på juletreet, for føler det er en visuell representasjon av kontrollfriken i meg :hilarious: Kun rødt og gull, glitteret deler treet i 4 like store biter, ikke noe tull. :rolleyes: Tror jeg må nyte å ha juletreet litt minimalistisk før jeg får barn som kommer med diverse kreasjon de vil henge opp. Ikke at jeg tror jeg vil ha noe imot det da :p

Ikke så mange dagene igjen før første test nå heldigvis. Blir veldig spennende. Har hatt blodtilblandet cm siden 5 dpo, så om dette ikke er graviditet så tror jeg at jeg må til legen for å få sjekket meg. Er ikke vanlig for meg å spotte så lenge før mens. Mulig det er noe tull med progesteronet mitt etter aborten? Ikke godt å si. :nailbiting: Ellers er jeg veldig trøtt om dagene, har til og med sovnet på sofaen, noe jeg ikke kan fordra. Håper virkelig at det kan bety at det skjer noe. :smiley-angelic001
Haha! Måtte også le litt av det du skriver om pynting av tre. Er ganske opptatt av det jeg også, men så har samboeren min noen bil-julekuler han er veldig glad i... Ganske fine, men i mange ulike farger. Er så koselig å se han være så fornøyd når han henger de opp, men jeg må innrømme at det gjorde litt vondt :hilarious: Det forstyrrer liksom litt hvordan jeg tenker at juletreet skal se ut :bag: Men men, det er koselig at vi begge får satt vårt preg på det da :p

Og så spennende med symptomene dine da! Krysser fingrene for at det er noe på gang :smiley-angelic001❤️
 
Haha! Måtte også le litt av det du skriver om pynting av tre. Er ganske opptatt av det jeg også, men så har samboeren min noen bil-julekuler han er veldig glad i... Ganske fine, men i mange ulike farger. Er så koselig å se han være så fornøyd når han henger de opp, men jeg må innrømme at det gjorde litt vondt :hilarious: Det forstyrrer liksom litt hvordan jeg tenker at juletreet skal se ut :bag: Men men, det er koselig at vi begge får satt vårt preg på det da :p

Og så spennende med symptomene dine da! Krysser fingrene for at det er noe på gang :smiley-angelic001❤️
Åh, det høres veldig koselig ut, ja! :happy: Er kun de man er veldig glad i man ofrer den visuelle presentasjonen av juletreet sitt for, så håper han vet å sette pris på offeret ditt :hilarious::rolleyes:
 
PP6 - CD 25 - 8 DPO
Da er julepynten kommet opp og jeg er veldig fornøyd. Må le litt når jeg ser på juletreet, for føler det er en visuell representasjon av kontrollfriken i meg :hilarious: Kun rødt og gull, glitteret deler treet i 4 like store biter, ikke noe tull. :rolleyes: Tror jeg må nyte å ha juletreet litt minimalistisk før jeg får barn som kommer med diverse kreasjon de vil henge opp. Ikke at jeg tror jeg vil ha noe imot det da :p

Ikke så mange dagene igjen før første test nå heldigvis. Blir veldig spennende. Har hatt blodtilblandet cm siden 5 dpo, så om dette ikke er graviditet så tror jeg at jeg må til legen for å få sjekket meg. Er ikke vanlig for meg å spotte så lenge før mens. Mulig det er noe tull med progesteronet mitt etter aborten? Ikke godt å si. :nailbiting: Ellers er jeg veldig trøtt om dagene, har til og med sovnet på sofaen, noe jeg ikke kan fordra. Håper virkelig at det kan bety at det skjer noe. :smiley-angelic001

Har ALDRI hatt et "clean" juletre, men i år skal vi prøve på å kun ha to farger. Eller.. rettere sagt.. kun gull, sølv og glitter. Jentene blir å være borte i jula (hos yngste's far), så vi kan pynte som vi vil :) blir ikke før 23. Des dog.

Herlig med litt symptomer; krysser fingrene for at det er noe som skjer ♥️♥️
 
Har ALDRI hatt et "clean" juletre, men i år skal vi prøve på å kun ha to farger. Eller.. rettere sagt.. kun gull, sølv og glitter. Jentene blir å være borte i jula (hos yngste's far), så vi kan pynte som vi vil :) blir ikke før 23. Des dog.

Herlig med litt symptomer; krysser fingrene for at det er noe som skjer ♥️♥️
Synes det er veldig kjekt med rent juletre, så tror du vil like det :D Har dere ekte tre siden dere venter til 23.des eller er det tradisjonen som holder dere igjen? :p
 
Synes det er veldig kjekt med rent juletre, så tror du vil like det :D Har dere ekte tre siden dere venter til 23.des eller er det tradisjonen som holder dere igjen? :p

Ekte tre, ja. Dessuten, jeg har prøvd å pynte 1. Desember. Da ble jeg såååå lei :p
 
Åh, det høres veldig koselig ut, ja! :happy: Er kun de man er veldig glad i man ofrer den visuelle presentasjonen av juletreet sitt for, så håper han vet å sette pris på offeret ditt :hilarious::rolleyes:
Ja, han passer på å få frem at han får lov til å være med på pyntinga når kompiser sier de blir nekta :hilarious: Jeg synes jo det er en selvfølge og bare veldig hyggelig da :) Stikker bare litt med en gang jeg ser de kulene hans :hilarious:
 
PP6 - CD 27 - 10 DPO
Oooog den er blenda. Sukk. :( Hadde håp for denne runden og strengt tatt så er vel håpet ikke fullstendig borte enda, men når det ikke engang er antydning til strek så blir jeg skeptisk. Tror ikke jeg kommer til å teste så mye frem mot IKM denne gangen, hjertet mitt er sliten av å se på negative graviditetstester. Vi får se om jeg går over IKM datoen eller så får vi ha bedre lykke neste gang.
 
PP6 - CD 28 - 11 DPO
Ingen testing i dag. Av og til angrer jeg litt, men det føles bedre enn skuffelsen av en negativ test.

Tenkte allikevel at jeg vil skrive ned symptomene jeg har, slik at jeg har noe å sammenligne med i fremtidige sykluser.

Cm: Rikelig av mengde, lotionkonsistens, fortsatt litt lysbrunt blod tilblandet.

Livmortapp: Som en hake. Mykt lag ytterst, men hardere rett innenfor, om det gir mening. :rolleyes:

Form: Trøtt trøtt trøtt. Sov 12 timer i dag, fortsatt trøtt, typ det svir i øynene jeg er så trøtt. Har også hatt merkelige tarmkolikk lignende smerter blandet med menskramper. Har også vært av og på tett i nesen. Formen min er vel kanskje hovedgrunnen til at jeg vil skrive dette opp, for om denne syklusen viser seg å ikke være graviditet, så trenger jeg å vite at man kan ha alle symptomer mellom himmel og jord, men det betyr ingenting før du står med den positive testen i hånden.

Temp: Ny tempøkning i dag, veldig lik sist syklus så overtolker ikke det for mye heldigvis.

Ellers brukte jeg gårsdagen på å lese om damer som fikk negative tester 10 DPO, men fikk positivt senere og fikk friske, fine barn. Det hjelper litt på humøret. :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201202-115825_Premom.jpg
    Screenshot_20201202-115825_Premom.jpg
    19,1 KB · Visninger: 34
Jeg hadde heeeelt blenda test 10 dpo med siste. 12 dpo veeeldig svak strek. Så håpet er ikke ute med blenda 10 dpo:):Heartred
 
Denne gangen hadde jeg negativ test 11 dpo og svak skyggestrek 12 dpo. Har tidligere alltid tenkt at om jeg ikke fikk strek innen 10dpo var løpet kjørt, men denne gangen hadde jeg veldig svak stigning på testene. Krysser fingrene for deg! ♥️
 
PP6 - CD 29 - 12 DPO
Blenda i dag også dessverre. Tester ikke igjen før 15 DPO om ikke TR har dukket opp da. Veldig kjedelige greier. Begynner så vidt å tenke på hva om vi ikke får det til og alle de utgiftene det vil medbringe... Huffa meg. Får prøve å legge det bort en liten stund nå. Ikke så mye annet å gjøre. Testuken er ekstra tøff hver måned, det skal sies.
 
PP7 - CD 2
Jeg må si jeg føler meg bedre nå som det er sikkert. Å leve i uvisshet er verre enn å vite resultatet synes jeg, selv om det kanskje ikke endte helt slik man ville. Så nå er det på an igjen med friskt mot! :joyful:

Har fått legen min til å henvise meg til gynekolog for å sjekke tilstanden, med tanke på at jeg har spottet sånn de siste to syklusene. Har ikke hatt problemer med spotting tidligere nemlig. Fikk også tilbakemelding og hadde da fått time i februar :hilarious: Så privat gyntime, here I come! Tenkte jeg skulle ringe og høre om de hadde noe tidligere i morgen på den offentlige, men om de ikke har det så booker jeg meg inn privat. Noen av dere som har gått til gyn når dere har mensen? Vet ikke om de ville synes det var kjipt og om jeg burde vente... :bored:

Ellers tralter nå livet avgårde. Tenkte jeg skulle gi meg selv en tidlig julepresang i år i form av å microblade øyenbrynene, så det er jeg veldig spent på. Mye tid spart på morgenen da og jeg slipper å gå ut og se helt skjev ut i ansiktet de dagene jeg har hatt litt hastverk. :hilarious:

Ikke forventet el før 26.12 nå, så da er det bare å senke skuldrene og nyte julen så godt som man kan! :santa:rendeer
 
Dersom du bor i nærheten av Bergen anbefaler jeg Sentrumslegene på det sterkeste. Han er en fantastisk gynekolog, utrolig kunnskapsrik og empatisk. Alle jeg kjenner (inkl meg selv, gikk dit før vi begynte prøving) som har vært hos han har blitt raskt gravide, og fått veldig god hjelp dersom det er behov for det. Han skisserer planer med legemidler og tiltak hvis det er nødvendig. Ting går raskere privat!

Utifra bekjentes erfaringer tar ting ofte veldig lang tid i det offentlige, og det er mye «vi må vente å se», «gi det litt tid». Ikke det man vil høre når man så inderlig vil bli gravid. Angående det med mensen har jeg ingen erfaring med det, men vet at spiral helst skal settes inn under mensen. Så de har nok mye erfaring med det ☺️ Noe som kan være litt lurt er å forhøre deg om når i syklusen du bør komme, i forhold til å se hvordan ting ligger an. Masse lykke til!
 
Dersom du bor i nærheten av Bergen anbefaler jeg Sentrumslegene på det sterkeste. Han er en fantastisk gynekolog, utrolig kunnskapsrik og empatisk. Alle jeg kjenner (inkl meg selv, gikk dit før vi begynte prøving) som har vært hos han har blitt raskt gravide, og fått veldig god hjelp dersom det er behov for det. Han skisserer planer med legemidler og tiltak hvis det er nødvendig. Ting går raskere privat!

Utifra bekjentes erfaringer tar ting ofte veldig lang tid i det offentlige, og det er mye «vi må vente å se», «gi det litt tid». Ikke det man vil høre når man så inderlig vil bli gravid. Angående det med mensen har jeg ingen erfaring med det, men vet at spiral helst skal settes inn under mensen. Så de har nok mye erfaring med det ☺️ Noe som kan være litt lurt er å forhøre deg om når i syklusen du bør komme, i forhold til å se hvordan ting ligger an. Masse lykke til!
Åh, det hørtes jo veldig lovende ut! Skal definitivt sjekke ham ut, tusen takk for tips :joyful:

Ja, huff, ikke det kjekkeste å måtte vente til februar bare for sjekk. Det er jo to sykluser i do det om det er noe gale som forhindrer graviditet. Det er man jo ikke så interessert i :wacky:
 
Back
Topp