Har en liten uke igjen til termin den 25. Men begynner å bli ganske utålmodig her. Går jo nesten bare å venter på tegn på at noe skal skje snart.
fra tirsdag til onsdag sank magen skikkelig. Måtte nesten flire når jeg så meg selv i speilet. Har begynt å få litt ubehag i korsryggen og nederst i magen av å til i løpet av døgnet å d tyder jo på at det er modning på gang her i følge jordmor. Er førstegangs så jeg er litt blank på dette. Har hatt et helt knirkefritt svangerskap. Ingen plager i form av kvalme, ingen bekkenplager. Eneste jeg har vært plaget med er halsbrann på kvelden når jeg skal sove. Men overlever det lett med novaluzid tyggetabletter.
Men jeg merker jo nå når det nærmer seg slutten at jeg begynner å tenke litt mer på det å komme seg til sykehuset når det skjer noe. Hverken jeg eller samboer har lappen så det blir nok ambulanse på meg siden det er veldig lang vei til sykehuset. Ca. 3 timer herfra med privatbil. Så lurer jo egentlig litt på når tid jeg bør kontakte sykehuset hvis det skjer noe? Andre med erfaring om lang vei å ambulanse å får samboer være med i ambulansen? Dette er noe jeg har null peiling på. Men av en eller annen grunn har jeg tenkt mye på det de siste dagene.
Men humøret er på topp her å vi venter spent både jeg og samboer på lille prinsessa som snart kommer.
nå skal samboer jobbe leeenge i kveld.. så nå når det høver seg minst kan det jo hende at hun finner ut at hun skal komme
det er vel lov å håpe ;p ønsker alle en super dag 
Men jeg merker jo nå når det nærmer seg slutten at jeg begynner å tenke litt mer på det å komme seg til sykehuset når det skjer noe. Hverken jeg eller samboer har lappen så det blir nok ambulanse på meg siden det er veldig lang vei til sykehuset. Ca. 3 timer herfra med privatbil. Så lurer jo egentlig litt på når tid jeg bør kontakte sykehuset hvis det skjer noe? Andre med erfaring om lang vei å ambulanse å får samboer være med i ambulansen? Dette er noe jeg har null peiling på. Men av en eller annen grunn har jeg tenkt mye på det de siste dagene.
Men humøret er på topp her å vi venter spent både jeg og samboer på lille prinsessa som snart kommer.