Utålmodig nå;)

Sommerbaby19

Forelsket i forumet
Det ser ut som det er et oktoberbarn jeg bærer på:). Han begynner iallfall å få veldig dårlig tid. Kjenner litt murringer i ryggen men ikke noe skikkelig enda. Jeg var hos jordmor i dag som sa han lå ganske langt nede men hun trodde ikke han hadde festa seg helt. Overtidskontroll på tors så blir spennende dager fremover:). En uke siden termin i morgen.

Noen som har erfaring fra overtidskontroll, stripping, igangsetting? Skjer det nå alltid på 12 dag over? I såfall skal jeg settes i gang på sønd hvis ikke det har skjedd noe før.

Skjønner deg SÅ godt!

Jeg var på overtidskontroll på fredag på sykehuset (+8 dager fra menstermin/2.ul-termin) og da sjekket hun blodtrykk, ultralyd, om hode var festet og ctg. Fødselslegen mente jeg fint kunne vente en uke til, så jeg skal på ny kontroll nå på fredag (da er jeg 8 dager etter oul-terminen). Blir satt i gang på mandag fordi de ikke setter i gang i helgen pga bemanningen. Så på mandag er jeg 12 dager over...

Hm kan håpe at jeg blir satt i gang før helga da. Mand blir 13 dager over for min del så håper jeg slipper gå så lenge. Har litt høyt blodtrykk så kan jo hende de velger å sette meg i gang på tors da:).

Spennende dager fremover:):).

Du må ha masse lykke til!:):).

Da setter de deg sikkert i gang før helgen! Du får legge på litt ekstra mtp å gå for lenge over også;)

Lykke til! Selv om vi er utålmodige så får vi tenke at når vi nå har gått gravide i 41 uker, så klarer vi nok en uke til :)

(Nå hørtes jeg MYE mer optimistisk ut enn hva jeg er i virkeligheten...hehe)

Da setter de deg sikkert i gang før helgen! Du får legge på litt ekstra mtp å gå for lenge over også;)

Lykke til! Selv om vi er utålmodige så får vi tenke at når vi nå har gått gravide i 41 uker, så klarer vi nok en uke til :)

(Nå hørtes jeg MYE mer optimistisk ut enn hva jeg er i virkeligheten...hehe)

Ja håper det:). Hehe takk for det:). Ja vi skal nok holde ut en uke til. Masse lykke til du også. Vi må vel tre over i oktobergruppen nå da:).

Ja tror jeg holder meg her jeg også:). Ah det her har vært noen laaange dager. Spent på morgendagen. Håper jeg blir satt i gang men prøver å psyke meg opp på at jeg kanskje må vente til over helga da. Du må ha masse lykke til på fredag:).

Back
Topp