utålmodig nå kjenner jeg

VELT

Betatt av forumet
sitter å leser hær om alle som har hørt hjertelyd, og som har vært i ul allerede. Er i uke 13 nå, og har ikke vært i ul. og heller ikke hørt etter hjertelyd. Kjenner jeg er litt utålmodig nå. aner jo ikke hvordan ting står til der inne. er d liv? er d en eller to? osv.... skal ikke i ul. før ordinær. har j.m time om 2 uker. håper håper hun hører etter hjertelyd da!! Regner jo med alt er som d skal, men nå som formen er bedre, virker alt så uvirkelig. Hadde vært sååå godt å vite sikkert. Tror jeg hadde greid å glede meg mere...

Kjenner på det samme!! Jeg var på tidlig ultralyd.. Og er nå snart 12 uker. Og går og lurer mye på om det fremdeles er liv inni der.. Å når jeg ser andre som skriver de har vert på ul og der var det ikkje liv..Blir jeg litt bekymra..

Heilt enig med deg. Vil vite straks om alt går bra der inne og eg har ikkje muligheten til privat ul men eg skal på tidlig ul om 2 veker. Gleda meg men samtidig kvir eg det...rar følelse.

Åhh, jeg føler akkurat d samme. Fikk ikke tidlig ul å lege fant ikke hjertelyd i uke 8/9.. Så jeg lurer jo veeldig jeg også :) håper legen finner hjertelyd på torsdag :):)

har ikke mulighet for privat ul. her vi bor. da må jeg 6-7 timer i bil eller med fly...så det blir d ikke. neeei er nok bare å smøre seg med en masse masse tålmodighet.

Kan man bestille time pga bekymringa som har faktisk ingen grunn, berre for å høre hjertelyden? Bestiller man da hos lege eller jordmor? Eg klarer nesten ikkje å tenke på noko ant en berre "går alt bra der inne?"

Back
Topp