Utålmodig...NÅ må det vel starte snart....

Lizzie83

Flørter med forumet
Hadde termin tirsdag 5. april, og fremdeles er det ingen tegn til fødsel engang. Dette er mitt andre svangerskap, og med førstemann fødte jeg rett over termin, så nå begynner jeg å bli rimelig utålmodig.
Skal til overtidstime på sykehuset til tirsdag, men hadde håpet han kom før den tid. Har prøvd mange kjerringråd for å sette ting i gang, men ingenting fungerer.

Er det flere her som nå er over termindato?

Jeg har to dager igjen til termin, og er passe utålmodig.. Har født to ganger før, og begge gutta kom før termin; 6 og 4 dager.. Så dette er uvant for meg! Men nr tre er vel en liten luring, så da blir det sikkert overtid og vel så det!

Lykke til! Plutselig skjer det!

Har ikke termin før om 2 dager, men første og andre mann kom 3 og 2 uker før... Så passe utålmodig kan du si....føler med deg som er snart ei uke over! Så jeg bør egentlig ikke klage.. Håpe det skjer noe snart for deg!

Jeg har enda 5 dager til termin, men første kom 14 dager før så føler meg allerede på overtid. :o

Blir deprimert av tanken på at jeg kan gå helt til 27.april før jeg evt blir igangsatt. :P

Jeg hadde også termin 5., og ingen tegn til fødsel her heller...:( Orker ikke å prøve kjerringråd, har mer troen på å hvile nok sånn at jeg har krefter til fødselen. Akkurat nå føles det som om hun aldri kommer til å komme ut...

Jeg føler jeg har prøvd alle kjerringråd i boka nå, både gått tur, tatt meg lange bad, slappa av på sofaen en hel dag, spist sterk mat, hatt sex, blitt strippa hos jordmor. Så det neste jeg prøver nå er å faktiske gjøre litt ting for å få tiden til å gå.

Like spennende hver kveld jeg legger meg.....

Jeg føler jeg har prøvd alle kjerringråd i boka nå, både gått tur, tatt meg lange bad, slappa av på sofaen en hel dag, spist sterk mat, hatt sex, blitt strippa hos jordmor. Så det neste jeg prøver nå er å faktiske gjøre litt ting for å få tiden til å gå.

Like spennende hver kveld jeg legger meg.....
Ble selv strippa i går , håper det skjer noe snart... har veldig sterke kynnere, hadde tegningsblødning i går kveld og slimproppen gikk på ny i ettermiddag. Men tviler på at det skjer noe m det første....

Ble selv strippa i går , håper det skjer noe snart... har veldig sterke kynnere, hadde tegningsblødning i går kveld og slimproppen gikk på ny i ettermiddag. Men tviler på at det skjer noe m det første....
Jeg fikk også masse kynnere etter å ha blitt strippet, det holdt på i ca. 12 timer, så ga det seg plutselig, og siden da har ting stått på stedet hvil.

Får håpe det fungerer for deg da :) Lykke til!

Jeg fikk også masse kynnere etter å ha blitt strippet, det holdt på i ca. 12 timer, så ga det seg plutselig, og siden da har ting stått på stedet hvil.

Får håpe det fungerer for deg da :) Lykke til!
Hatt rier i hele natt men nå har det gitt seg.... :-/ Gir snart opp - blir så gåen av søvnløse netter og vondt "til ingen nytte"...

Hatt rier i hele natt men nå har det gitt seg.... :-/ Gir snart opp - blir så gåen av søvnløse netter og vondt "til ingen nytte"...
Snakket med jm på føden her om dagen, da lille i magen presser på nerver som gjør at jeg må ligge nesten hele tida.. Hun sa at så lenge fosteret har det bra, "piner" de mor. Men slitsomt er det ja! Og det er visstnok typisk nr.3 å "lure" med rier for så å gi seg igjen. Jeg sover heldigvis litt på dagtid, og det redder meg nå de siste dagene.

Snakket med jm på føden her om dagen, da lille i magen presser på nerver som gjør at jeg må ligge nesten hele tida.. Hun sa at så lenge fosteret har det bra, "piner" de mor. Men slitsomt er det ja! Og det er visstnok typisk nr.3 å "lure" med rier for så å gi seg igjen. Jeg sover heldigvis litt på dagtid, og det redder meg nå de siste dagene.
Huff.. Ja jeg tviler i grunn ikke, selv om jeg ikke kan se for meg at det går an å ha det bra i magen min nå - det er så trangt at ho må jo brekke armer og ben når ho prøver å flytte på seg :p

Back
Topp