Utålmodig i dpo land ;D

Hvordan var opplegget for fagprøven? :D er så spent!
Dag 1.
Startet med å få vite hvem han skulle være sammen med, så var det å skrive pleieplan. Da fikk han jobbe til et vis klokketid før han måtte levere det inn. Dag 2
Da blir det å gjennomføre det han hadde skrevet i pleieplanen. Så er det evaluering. Der du skal forsvare deg selv med å fortelle hva som gikk galt og begrunne hvorfor. Hva du kunne ha gjort annerledes og hvorfor det ikke gikk som du har skrevet i pleieplanen.

Beste rådet jeg selv fikk og som jeg ga til han var
1. Innrømme dine feil, ikke tro at de ikke så det [emoji6]
2. Skriv alt! Fra A til Å. Tenk at en ukjent person skal gå inn, leser pleieplanen din og gjennomføre den perfekt.
3. På evalueringen, pust godt inn.. du vil bli "grillet" på ting du gjorde feil, hva du kunne ha gjort annerledes. Det de så som du kunne vil de ikke legge stor vekt på under evalueringen [emoji4]

På slutten vil de prate mellom seg, og så vil du bli kalt inn igjen der du får vite resultatet. Bestått eller ikke bestått [emoji4]

Håper dette hjalp deg litt [emoji4]
Men det går så bra [emoji4]
Bare øv på pleieplan dagene før, lese litt så er du klar for fagprøven [emoji1]
 
Er ikke helt sikker... men babyklister er vel noe som gjør at livmorveggen blir tykkere slit at egget skal feste seg lettere... men det er ikke anbefalt å ta det uten å ha rådført seg med lege... vet ikke engang om man får kjøpt det i norge :s
Ok. Tenkte at hvis vi ikke klarer det denne pp, så tar jeg en tur til gyn for å se om alt står bra til.. så da kan jeg spørre om babyklister da. Kanskje
 
Hei! Hvordan går det med det nye huset og fagprøveforberedelser? [emoji2]
Heei :D
Har ikke overtatt huset enda! Skrev under kontrakt idag, åsså blir det overtakelse 1.juni! :D Så må vel begynne å pakke litt snart ;)
Har ikke øvd meg noe til fagprøven enda, er så nervøs at jeg vil helst ikke tenke på det :o
Men skal forberede meg litt når det nærmer seg :)
Hvordan går det der? Er mannen kommet hjem? :p
 
Heei :D
Har ikke overtatt huset enda! Skrev under kontrakt idag, åsså blir det overtakelse 1.juni! :D Så må vel begynne å pakke litt snart ;)
Har ikke øvd meg noe til fagprøven enda, er så nervøs at jeg vil helst ikke tenke på det :o
Men skal forberede meg litt når det nærmer seg :)
Hvordan går det der? Er mannen kommet hjem? :p
Gleeeed deg til nøkkeldagen [emoji2][emoji2] skjønner den..du får bare ta øvingen når det føles rett. Er sikker på at du får det fint til [emoji4] mannen er hjemme og prøvingen er i full gang! Lol... denne pp tester jeg ikke etter EL, men tror den er på vei siden jeg følger med på ELslimet ([emoji13]) hva med deg? I dpo-land snart?
 
Gleeeed deg til nøkkeldagen [emoji2][emoji2] skjønner den..du får bare ta øvingen når det føles rett. Er sikker på at du får det fint til [emoji4] mannen er hjemme og prøvingen er i full gang! Lol... denne pp tester jeg ikke etter EL, men tror den er på vei siden jeg følger med på ELslimet ([emoji13]) hva med deg? I dpo-land snart?
Jepp :)
Åå så bra da! :D blir spennende å se!
Jeg driver å temper og tester etter el nå :) testen jeg tok i går var negativ, men bare såvidt :p så el er nok rett rundt hjørnet :)
 
Jepp :)
Åå så bra da! :D blir spennende å se!
Jeg driver å temper og tester etter el nå :) testen jeg tok i går var negativ, men bare såvidt [emoji14] så el er nok rett rundt hjørnet :)
Kult. Pleier du å få el på ca. Samme dato hver mnd? Jeg tror jeg får el mye tidligere enn forrige mnd..
 
Kult. Pleier du å få el på ca. Samme dato hver mnd? Jeg tror jeg får el mye tidligere enn forrige mnd..
Njaaa sånn høvelig, men det kan variere litt...
derfor jeg tester og temper hver mnd... men det er litt stress også... så jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei... men samtidig klarer jeg ikke helt å legge det på hylla :p
Men jeg tror jeg skal slutte med tempinga når denne pp er over :)
 
Njaaa sånn høvelig, men det kan variere litt...
derfor jeg tester og temper hver mnd... men det er litt stress også... så jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei... men samtidig klarer jeg ikke helt å legge det på hylla [emoji14]
Men jeg tror jeg skal slutte med tempinga når denne pp er over :)
Skjønner det ass.. tror jeg skal prøve å ikke kjøpe sånn temperaturmåler i det hele tatt... jeg testet mest forrige pp for å se om jeg hadde el i det hele tatt [emoji14] haha. Bare for å være heeeelt sikker [emoji28]
 
Skjønner det ass.. tror jeg skal prøve å ikke kjøpe sånn temperaturmåler i det hele tatt... jeg testet mest forrige pp for å se om jeg hadde el i det hele tatt [emoji14] haha. Bare for å være heeeelt sikker [emoji28]
Ja det kan jo være lurt :) men en eggløsningtest gir jo ingen garanti for at selve eggløsningen skjer... så derfor kan det være lurt å tempe i et par-tre mnd :) for da får du bekrefta om egget faktisk slapp :)
Jeg fikk positiv eggløsningstest nå ikveld, så i mårra skal vi legge inn aksjer :)
Føler ikke jeg er like gira nå som for et par mnd siden... da var jeg skikkelig opphengt i at vi måtte ha sex da og da pga positiv el test osv... mens nå gidder jeg ikke det... tenker at vi kan ha sex i morgen, åsså tar vi det som det kommer... og har sex når vi har lyst... er lei av alt stresset... :p
 
Ja det kan jo være lurt :) men en eggløsningtest gir jo ingen garanti for at selve eggløsningen skjer... så derfor kan det være lurt å tempe i et par-tre mnd :) for da får du bekrefta om egget faktisk slapp :)
Jeg fikk positiv eggløsningstest nå ikveld, så i mårra skal vi legge inn aksjer :)
Føler ikke jeg er like gira nå som for et par mnd siden... da var jeg skikkelig opphengt i at vi måtte ha sex da og da pga positiv el test osv... mens nå gidder jeg ikke det... tenker at vi kan ha sex i morgen, åsså tar vi det som det kommer... og har sex når vi har lyst... er lei av alt stresset... :p
Ser den.. nei, det er kanskje ikke garantert at egget slippet.. så kanskje jeg bør Tempe en gang.. Men ikke denne pp, kanskje neste [emoji57] skjønner at du er lei ass.. man blir jo helt sliten av dette! Og dere er jo fortsatt veldig unge, så aldersmessig er det jo heller ikke så stress. men det er litt teit å si.. for jeg kjenner følelsen når jeg ser alle gravide og alle babyene over alt.. man vil jo ha en egen NÅ! [emoji52]
 
Ser den.. nei, det er kanskje ikke garantert at egget slippet.. så kanskje jeg bør Tempe en gang.. Men ikke denne pp, kanskje neste [emoji57] skjønner at du er lei ass.. man blir jo helt sliten av dette! Og dere er jo fortsatt veldig unge, så aldersmessig er det jo heller ikke så stress. men det er litt teit å si.. for jeg kjenner følelsen når jeg ser alle gravide og alle babyene over alt.. man vil jo ha en egen NÅ! [emoji52]
Tenkte å prøve el tester denne mnd jeg mwn så langt kom jeg ikke gitt.. har vært så mye stress denne uka og el er like rundt hjørnet. Og attpåtil så har gubben brekt tåa så han er litt indisponibel akkurat nå men vi får vel klare å få til noe humping hvor han slipper å bevege så mye på tåa[emoji23][emoji23]
Og det blir baby snart på oss alle æ[emoji4][emoji4][emoji4]
 
Tenkte å prøve el tester denne mnd jeg mwn så langt kom jeg ikke gitt.. har vært så mye stress denne uka og el er like rundt hjørnet. Og attpåtil så har gubben brekt tåa så han er litt indisponibel akkurat nå men vi får vel klare å få til noe humping hvor han slipper å bevege så mye på tåa[emoji23][emoji23]
Og det blir baby snart på oss alle æ[emoji4][emoji4][emoji4]
Oi.. unnskyld at jeg ler [emoji23] brakk tåa en gang jeg også.. Men [emoji23][emoji23] det er jo heldigvis plenty av muligheter! Leste jo til og med om de som sprøyter opp herligheten! Så ingen unnskyldninger for ikke å legge inn aksjer [emoji23] lykke til [emoji3][emoji173]
 
Back
Topp