Utålmodig i dpo land ;D

Nei det er ikke det! :D fikk vite når jeg skal ha fagprøven også! Andre uka i juni, og det er heller ikke lenge til :o :D
Det tar 15 minutter å kjøre fra der vi bor nå, og til dit vi skal flytte :D så det er ikke langt ;)
Så kult! [emoji2] sist vi flytta tok det 7.5 time hver vei [emoji13] så det tok litt tid å få med seg alt! Ooooh, fagprøve ja! Det har jeg også tatt for lenge siden tør jeg spørre i hva? (Du må ikke si det altså) jeg tok i hestefaget [emoji28] bare fordi jeg ikke visste hva jeg ville bli..
 
Så kult! [emoji2] sist vi flytta tok det 7.5 time hver vei [emoji13] så det tok litt tid å få med seg alt! Ooooh, fagprøve ja! Det har jeg også tatt for lenge siden tør jeg spørre i hva? (Du må ikke si det altså) jeg tok i hestefaget [emoji28] bare fordi jeg ikke visste hva jeg ville bli..
Åjj ja det tok sikkert litt tid da! :p
Helsearbeiderfaget :)
Okei, men det er jo kjekt å ha det på cv'n uansett ;)
 
Ja. Det er jo aldri dumt å ha
kult at du har valgt å ha en så viktig jobb og fagbrev (snart) [emoji2] det klarer du sikkert fint [emoji3]
Mannen min tok den sist uke og besto [emoji4]
 
Jeg ja [emoji1] er selv utdannet som omsorgsarbeider (gammel typen jeg, uff følte meg gammel der [emoji85]) og som vernepleier [emoji6] så vi begge jobber i helsevesenet [emoji4]
Så flott! Det må være fint å jobbe med samme interesse! Heldige dere [emoji4][emoji4]
 
Så flott! Det må være fint å jobbe med samme interesse! Heldige dere [emoji4][emoji4]
Det er det, bare at han jobber på sykehjem mens jeg med mennesket med en funksjonshemning, og generelt yngre mennesker [emoji4] bare ulempen at vi begge jobbet i turnus [emoji20]
 
Det er det, bare at han jobber på sykehjem mens jeg med mennesket med en funksjonshemning, og generelt yngre mennesker [emoji4] bare ulempen at vi begge jobbet i turnus [emoji20]
Åja.. det er sikkert en utfordring.. [emoji53] kanskje ikke lett å få ferier sammen heller?
 
Back
Topp