Utålmodig i dpo land ;D

Bra serie! :D hvis du går inn på "vi som prøver forumet" så er det noen tråder som er festet øverst, og det står jo hvem som har skrevet de, og bilde av personen, så da trykker du på bildet av enten tamara eller Amalie (moderator), å da kommer det opp at du kan starte en samtale med personen. Trykk der og så sender du en melding :) godt å få han hjem ja, men han ligger enda å sover [emoji14] jeg er på CD5 nå, og er ferdig med TR :)
Åh, ja men da var det kanskje like greit :) vi har også en del bursdager i januar, så vi satser på at det blir en februarbaby :D
Ja, februar er fint [emoji4] ok, da vet jeg det [emoji16] hvor langt er du kommet i SKAM nå? De er utrolig flinke skuespillere ass! [emoji5]
 
Oooooh.. sesong 2 er RÅbra [emoji2] heia Isak! Tr er kommet og tar hardt i... jeg har lest at noen ikke tar paracet og ibux under TR.. vet du hvorfor?
Ja det var en bra start iallefall :D fikk besøk i ettermiddag, så har vært opptatt frem til nå, derfor sent svar. Huff... ikke bra :s vet at mange ikke tar ibux pga at man ikke skal ta det hvis man er gravid, og så har jeg lest en plass at det kan ha noe å si på eggløsnigen...
men paracet er helt ok å ta, så vidt jeg vet. Det er det legene anbefaler hvertfall.
 
Ja det var en bra start iallefall :D fikk besøk i ettermiddag, så har vært opptatt frem til nå, derfor sent svar. Huff... ikke bra :s vet at mange ikke tar ibux pga at man ikke skal ta det hvis man er gravid, og så har jeg lest en plass at det kan ha noe å si på eggløsnigen...
men paracet er helt ok å ta, så vidt jeg vet. Det er det legene anbefaler hvertfall.
Åja.. jeg tok 1 ibux og 1 paracet i dag.. hadde ikke noe valg. Følte at tr vrengte og ommøblerte alt inni der [emoji13] men.. ok.. tidligere har jeg tatt 4 paracet og 4 ibux ([emoji29]) iløpet av den første dagen med tr.. da har jeg vært på jobb.. Men det hjelper å bare være helt i ro i dag..
 
Åja.. jeg tok 1 ibux og 1 paracet i dag.. hadde ikke noe valg. Følte at tr vrengte og ommøblerte alt inni der [emoji13] men.. ok.. tidligere har jeg tatt 4 paracet og 4 ibux ([emoji29]) iløpet av den første dagen med tr.. da har jeg vært på jobb.. Men det hjelper å bare være helt i ro i dag..
Går nok sikkert bra :) huff, ikke noe særlig med slike smerter :/ håper ikke du har tatt 4 tbl av hver sort samtidig :p regner med det var døgndosen? ;)
Ja det hjelper som regel å holde seg i ro ved menssmerter! Det har jeg merka...
 
Går nok sikkert bra :) huff, ikke noe særlig med slike smerter :/ håper ikke du har tatt 4 tbl av hver sort samtidig [emoji14] regner med det var døgndosen? ;)
Ja det hjelper som regel å holde seg i ro ved menssmerter! Det har jeg merka...
Hehe. Neeeei, ikke samtidig i løpet av dagen blir så stressa av å være på jobb og ha så vondt samtidig. Vil bare gjemme meg bort og finne en sofa [emoji14][emoji13]
men duuuuuuu? Kan du hjelpe meg med teskje å bytte avatarbilde? skjønner ikke noe jeg...
 
Hehe. Neeeei, ikke samtidig i løpet av dagen blir så stressa av å være på jobb og ha så vondt samtidig. Vil bare gjemme meg bort og finne en sofa [emoji14][emoji13]
men duuuuuuu? Kan du hjelpe meg med teskje å bytte avatarbilde? skjønner ikke noe jeg...
Ser den! :/
Jaaaa :D øverst på siden står brukernavnet ditt, trykk der, og da kommer det opp masse valgmuligheter, og der står det avatar, trykk inn på det, og så følger du bare instruksjonene der :)
 
Ser den! :/
Jaaaa :D øverst på siden står brukernavnet ditt, trykk der, og da kommer det opp masse valgmuligheter, og der står det avatar, trykk inn på det, og så følger du bare instruksjonene der :)
d08aad01da3bb490e6d2d53e1e8ce153.jpg
dette er hva jeg får opp når jeg trykker på navnet mitt...
 
Ahaaa, ja for du bruker appen ja....men hvis du går inn på forumet via nettleser, så funker det slik som jeg skrev til deg :)
Prøvde å finne ut hvordan man gjør det via app, men fikk ikke til :(
Åååja [emoji23] har følt meg så teit.. for folk har prøvd å fortelle meg i hele går kveld.. hoho! Våknet at tr smerter igjen [emoji34] måtte hun dra sykt langt vekk!
 
Åååja [emoji23] har følt meg så teit.. for folk har prøvd å fortelle meg i hele går kveld.. hoho! Våknet at tr smerter igjen [emoji34] måtte hun dra sykt langt vekk!
Åja, hehe, man lærer så lenge man lever! :p jeg var absolutt ingen ekspert på dette da jeg var ny på forumet....
Huff, får håpe hun blir litt snillere med deg! Og at dette er siste gang hun er på besøk på en stund! :D
 
Åja, hehe, man lærer så lenge man lever! [emoji14] jeg var absolutt ingen ekspert på dette da jeg var ny på forumet....
Huff, får håpe hun blir litt snillere med deg! Og at dette er siste gang hun er på besøk på en stund! :D
Godt jeg har blitt kjent med deg da
2 paracet fikk henne til å nesten holde kjeft etter en stund.. hehe. Natta!
 
Back
Topp