Utålmodig frøken her!

Jessjess

Elsker forumet
Heii! 

Åå, så jeg har lyst til at uken skal gå fortere! Det er 2 dager siden TR skulle komme, men neida, hun har vist seg! hihi.. Har såå lyst til å ta test, men er det for tidlig? Hvor mange dager gikk dere over før dere fikk positivt resultat? 

Jeg venter ikke mensen før til lørdag, og testet svaaakt positivt i dag, så du kan trygt teste nå!

jeg testet mega svakt dagen før IKM .
Ganske så sikker strek 2 dager senere. Og på søndagen, enda 2 dager senere, var den blitt enda tydligere...

Så bare å begynne å teste, og ta de med 2 dg mellomrom, og se at de blir sterkere. Det er viktig. Hvis ikke kan du ha en kjemisk abort, og det hadde jeg i mars. Da blir testene svakere igjen.

Lykke til!

aiaiaia! =) hehe, nå ble jeg plutselig kjeeempe nervøs! Både sambo og jeg har lyst på barn og det er så planlagt det kan bli, men nå ble jeg jaggu nervøs! Skal teste first thing i morgen tidlig, er vel gjerne lurest det siden jeg har vært å tisset ofte i dag =) 

Kj-en skrev:
aiaiaia! =) hehe, nå ble jeg plutselig kjeeempe nervøs! Både sambo og jeg har lyst på barn og det er så planlagt det kan bli, men nå ble jeg jaggu nervøs! Skal teste first thing i morgen tidlig, er vel gjerne lurest det siden jeg har vært å tisset ofte i dag =) 

lykke til, husk å oppdater oss!

jaajaaa, da ble den negativ da, men det kan kanskje være at jeg likevel er gravid? =) Har jo fremdeles ikke fått TR på besøk^^ men tester er såå dyyyyyyyyyrt, hehe, kan ikke kjøpe ny annenhver dag, koster jo masse penger! 

Jessjess skrev:
jaajaaa, da ble den negativ da, men det kan kanskje være at jeg likevel er gravid? =) Har jo fremdeles ikke fått TR på besøk^^ men tester er såå dyyyyyyyyyrt, hehe, kan ikke kjøpe ny annenhver dag, koster jo masse penger! 

billige-tester.no!! ;) lykke til videre:)

Back
Topp