Utålmodig.com

Sizzi

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Hei. Som overskriften sier er jeg rimelig utålmodig nå. Er 5 dager på overtid, og ingenting skjer. I går sjekket lege modning, og det var jammen helt lukket og låst :( fikk ikke inn en finger engang, så kunne ikke strippe. Jeg gikk helt i kjelleren, så utrolig frustrerende! Til og med lege og jordmor sa det var uvanlig at man ikke var litt åpen siden det er unge nr 3...
I dag hadde jeg plutselig litt brunlig utflod/slim fra skjeden, og håpet stiger om at det kan skje noe snart!! noen som har blitt sjekket og ikke vært boe moden, men født ganske raskt etterpå??
Har blitt satt i gang begge de andre gangene, så ønsker så sterkt å oppleve «vanlig» fødsel!!
 
Huff, klem til deg! Må være veldig slitsomt.. Hsr ikke opplevd det dessverre men lykke til i dagene fremover, krysser fingrene for at sjekken satte i gang noe!

Jeg har termin imorgen og har virkelig begynt å bli utålmodig allerede.. Så jeg skjønner godt at hvertfall du er lei da :hungover:
 
Jeg var inne på sjekk på en onsdag; var ikke moden da, kunne kanskje ha en cm åpning. Kom inn igjen fredag samme uke med 3 cm åpning og fødte natt til mandag ❤️

Så det er håp!
 
:happy
Huff, klem til deg! Må være veldig slitsomt.. Hsr ikke opplevd det dessverre men lykke til i dagene fremover, krysser fingrene for at sjekken satte i gang noe!

Jeg har termin imorgen og har virkelig begynt å bli utålmodig allerede.. Så jeg skjønner godt at hvertfall du er lei da :hungover:
Har skjedd ekstremt lite her, kommet noe slim, men ikke mengder. Ny sjekk i dag da :sour: har ikke troa på at det skjer noe i dag heller..​
 
Jeg var inne på sjekk på en onsdag; var ikke moden da, kunne kanskje ha en cm åpning. Kom inn igjen fredag samme uke med 3 cm åpning og fødte natt til mandag ❤️

Så det er håp!
Ja, kan jo håpe at det er mer åpning i dag.. hadde jo vært fint om det har skjedd NOE siden onsdag... i alle fall at de får strippa.. er så negativ nå, kroppen verker og i går måtte jeg ta krykker når jeg måtte innom butikken
 
Ja, kan jo håpe at det er mer åpning i dag.. hadde jo vært fint om det har skjedd NOE siden onsdag... i alle fall at de får strippa.. er så negativ nå, kroppen verker og i går måtte jeg ta krykker når jeg måtte innom butikken
Huff, det er ikke noe godt. Krysser fingrene for at kroppen har kommet i gang ❤️
 
Ja, kan jo håpe at det er mer åpning i dag.. hadde jo vært fint om det har skjedd NOE siden onsdag... i alle fall at de får strippa.. er så negativ nå, kroppen verker og i går måtte jeg ta krykker når jeg måtte innom butikken
Hvordan gikk det? :)
 
Hun fikk inn en finger, så fikk strippet.. men har enda ikke ført til noe.. ny kontroll i morgen, jeg mister det snart :(
Hvordan går det der?
Æsj så kjedelig da.. Men godt hun fikk inn en finger da, det er jo noooe forbedring!

Her er det niks nada tegn, litt slim bare men fortsatt så lite at slimproppen fortsatt sitter intakt der den vil være... I forrige svangerskap så hadde riene starta nå :(
 
Æsj så kjedelig da.. Men godt hun fikk inn en finger da, det er jo noooe forbedring!

Her er det niks nada tegn, litt slim bare men fortsatt så lite at slimproppen fortsatt sitter intakt der den vil være... I forrige svangerskap så hadde riene starta nå :(
Jeg har hatt litt slim siste dagene, men blankt og ikke noe fremgang!
Det BØR være fremgang i dag på kontroll!! når skal du på kontroll?
 
Jeg har hatt litt slim siste dagene, men blankt og ikke noe fremgang!
Det BØR være fremgang i dag på kontroll!! når skal du på kontroll?
Litt slim her og men så lite at jeg ikke legger noe i det, av erfaring fra forrige fødsel vet jeg hvor mye slim det er plass til oppi der.. Haha!

Spennende, jeg skal og på kontroll idag 1215 for første modningssjekk og stripping! Når skal du inn?
 
Litt slim her og men så lite at jeg ikke legger noe i det, av erfaring fra forrige fødsel vet jeg hvor mye slim det er plass til oppi der.. Haha!

Spennende, jeg skal og på kontroll idag 1215 for første modningssjekk og stripping! Når skal du inn?
Hvordan gikk det?❤️ikke så mye forandring hos meg.. men hun sveipet godt.. ikke merka no etter det :mad: igangsettelse onsdag da :wtf:
 
Hvordan gikk det?❤️ikke så mye forandring hos meg.. men hun sveipet godt.. ikke merka no etter det :mad: igangsettelse onsdag da :wtf:
Dårlig her og, så da er vi hvertfall to.. Hehe hun fikk inn en finger og røska godt, men hun sa det var laaaangt unna fødsel enda og overraskende lite moden til å være andregabgsfødende.. Så skulle få akupunktur på onsdag da :facepalm:
 
Dårlig her og, så da er vi hvertfall to.. Hehe hun fikk inn en finger og røska godt, men hun sa det var laaaangt unna fødsel enda og overraskende lite moden til å være andregabgsfødende.. Så skulle få akupunktur på onsdag da :facepalm:
Så teit!
I dag har jeg hatt smårier hele dagen, men de blir ikke vondere, lengre eller kommer oftere.. igangsettelse i morgen da.. så fikk jeg ikke oppleve å gå i fødsel heller denne gangen :( og dette er helt klart siste barn!
 
Back
Topp